סיוע מפתיע

עד המדינה מסייע לקמפיין של סגנית רה"ע

עד המדינה נגד נתניהו בפרשת בזק, שלמה פילבר, מסייע לקמפיין הבחירות של אשת הבית היהודי בירושלים, סגנית ראש העיר, חגית משה, המתמודדת בבחירות הקרובות (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
שלמה פילבר בבית המשפט (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

שלמה (מומו) פילבר מסייע לקמפיין של מפלגת הבית היהודי, אותו מובילה סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה, ובנוסף אליו גם איש התקשורת רמי סדן גם הוא מעורב בקמפיין. כך דווח באתר 'סרוגים'.

עוד דווח, כי פילבר הגיע לבניין עיריית ירושלים לאחרונה ונועד עם חגית משה, בנוסף לפגישה נוספת שנערכה במשרד פרטי מחוץ לעיר.

פילבר, איש הציונות הדתית חתם לפני מספר חודשים על הסכם עד מדינה בתיק 4000. פילבר היה נחשב לאחד מאנשי סודו הקרובים ביותר של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

פילבר היה מינוי אישי של נתניהו במשרד התקשורת, התפקיד שסיבך אותו בחקירות האחרונות, והוא ליווה אותו פוליטית ומקצועית עוד קודם לכן כראש מטה הבחירות של הליכוד.

רמי סדן אישר לאתר "סרוגים" כי הוא "מבצע כעת 2 קמפיינים מוניציפליים", הראשון בקמפיין המוניציפלי של הבית היהודי בירושלים, והשני בבחירות של הבית היהודי בעיר במרכז הארץ. מפילבר לא נמסרה תגובה.

מחגית משה נמסר: "הבית היהודי בראשותי עובדת מול חברת פרסום שנבחרה במכרז תקין, כל ההתנהלות היא מולם, החוזה שלנו נחתם מול ותקין S בוטיק, להם יש את נותני השרות שלהם".

ממשרד הפרסום ותקין' s בוטיק נמסר: "נבחרנו מבין כ-12 משרדי פרסום להוביל את הקמפיין של הבית היהודי בירושלים בראשות חגית משה להצלחת הקמפיין. איננו נוהגים להתעסק ברכילות ואיננו מוסרים מידע על עובדים, ספקים או חברים שאיתם אנחנו משתפים פעולה לטובת הקמפיין. והאמת והשלום אהבו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר