ההקלטה חושפת

חבר המועצה אחראי לקמפיין נגד המקוואות

מפלגתו של רמי גרינברג רוצה גם את קולות הציבור הדתי אך מתברר כי אחד מחברי הרשימה פועל באופן אקטיבי כנגד הקמת מקווה טהרה באחת השכונות החדשות בעיר (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ערב הבחירות לרשויות המקומיות, מגיעה לידי "כיכר השבת" הקלטת שיחה, החושפת, כי מי שעומד מאחורי המאבק נגד בניית מקוואות בפתח תקווה, הנו חבר מועצת העיר צדוק בן משה, מועמד מספר 3 ברשימתו של רמי גרינברג, המתמודד על ראשות העיר.

לפי ההקלטה, צדוק בן משה בעצמו הפיץ שלטים כנגד המקוואות ואף דאג לשכנע תושבים לתלייתם.

כפי שנחשף ב'כיכר השבת' לפני כחודש - הבטחתו המפורשת של חבר המועצה המועמד לראשות העיר רמי גרינברג למגזר העולים מבית המועצות בחוברת "תוכנית גרינברג" ברוסית בעמוד 48 סעיף 9. לפיה, הוא מתחייב לפתוח בעיר קווי תחבורה ציבורית בשבת, ופתיחת מרכזי בילוי וקניות בעיצומה של השבת.

כעת, אנו חושפים את מאבקו של חבר המועצה צדוק בן משה, מועמד בכיר ברשימתו של גרינברג, תחת הכותרת "חניות in מקווה out". ובעברית פשוטה "כן לחניות לא למקווה".

בהקלטה נשמע צדוק בן משה אומר, "כל מי שמוכן להתנגד למאבק הזה (בעד מקווה), קונה שלט ותולה אותו במרפסת. ביקשו לשים שלטים. בלבלו במח. קשקשו בשכל. אתמול הועברו לאנשים עשרה שלטים לדעתי. באו לקחו. והיום צריכים להתחיל לתלות אותם וזה יתחיל לרוץ. בואי נראה." כאן נשמעת הגברת שואלת "אז אני באה אליך לקחת? ? וצדוק בן משה משיב לה "אני אביא לך".

חשוב לציין, כי בפתח תקווה, למצביעים הדתיים משקל מכריע בתוצאות הבחירות, וללא ספק יהיה מעניין לראות כיצד מתמודד הדורש את קולות הבוחר הדתי והחרדי, יתמודד עם השאלות הקשות לגביו ולגבי מועמד מספר 3 שלו.

מצדוק בן משה נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "פנו אליי תושבים ממערב השכונה ששמעו שמתבשלת תכנית להקים מקווה בשטח מסוים במערב השכונה, שם יש שטח אחד בלבד פנוי ומרקם האוכלוסייה הינו ברובו המכריע חילוני שאינו מקבל מענה לצרכים שלו בכלל".

עוד הוסיף: "בשכונה אין מבנה לתנועת נוער - יתרה מכך שני מבנים לנוער חילוני הפכו לבתי כנסת ולמרות התמרמרות של הציבור זה עבר ללא התנגדות ובהבנה לצורך, יחד עם זאת השטח המדובר מבוקש למטרת חניה שכל כך צריכים באזור, באותה נשימה הצעתי שטח עדיף עשרות מונים למקווה, שטח שאינו ליד בניינים והוא ברחוב קטן ומוסתר".

"אין לי התנגדות למקווה ולא לשום מבנה המשרת את הציבור אני בהחלט דורש מכל הגורמים לבדוק את צרכי כלל השכונה ולמלא אותם בסדרי עדיפות נכונים וראויים. לכולם באופן שווה ויעיל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר