יחזור כח"כ?

לפיד 'העיף'; גבאי שריין: ח"כ ילין - ב'עבודה'

לפיד טעה כשלא הותיר את חיים ילין במקום ריאלי? 'העבודה' מודיעה על צירופו של פליט 'יש עתיד' חיים ילין, ומעניקה לו את המקום ה-10. גם יעל כהן פארן תשוריין ברשימה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפיד וילין, בימים יפים יותר (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

לקראת סגירת הרשימות, מפלגת העבודה הציגה את שני המשוריינים האחרונים שנותרו ליו"ר המפלגה אבי גבאי: ח"כ חיים ילין (יש עתיד) ישובץ במקום שנראה ריאלי לפי הסקרים האחרונים – מקום 10.

יחד אתו שובצה גם ח"כ יעל כהן פארן ('התנועה') במקום ה-16. צירוף השניים סוגר את מעגל השריונים שהתחיל הבוקר, עם צירופו של האלוף במיל' טל רוסו.

כזכור, ח"כ חיים ילין התחיל את דרכו במפלגת 'יש עתיד' בבחירות 2015, והוא שובץ במקום ה-7, בבחירות הנוכחיות, לפיד החליט למקם אותו במקום ה-17, מה שהביא אותו לפרוש מ'יש עתיד', ולנהול מגעים עם אבי גבאי על הצטרפות ל'העבודה'.

ילין נחשב ח"כ מעורך, והתפרסם עוד כשכיהן כראש המועצה האזורית אשכול, בעוטף עזה.

יו"ר העבודה, אבי גבאי, בירך הערב על כניסתם לרשימת העבודה לכנסת: "כמי שראה מקרוב את פועלם של ח"כ ילין וח"כ פארן, אני גאה בהן ושמח על כך שהם מצטרפים לנבחרת הטובה ביותר בכנסת ובממשלה הבאה - הנבחרת של מפלגת העבודה".

"זאת נבחרת מנצחת. חיים, תושב עוטף עזה, ילחם יחד אתנו על החזרת השקט ליישובי הדרום. יעל, תוביל יחד עם נבחרת העבודה את המאבקים הסביבתיים למען איכות החיים של כולנו. שניהם חברי כנסת מנוסים שיובילו יחד אתנו את השינוי במדינה", סיים גבאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר