ביום העצמאות

צפו: כך סיכלו הברחות סמים מלבנון לישראל

הבלשים הצליחו לסכל תוך 24 שעות שתי הברחות סמים של כ-28 ק"ג סם מסוכן מסוג חשיש משטח לבנון לתחומי מדינת ישראל, ולאחר מעצר החשודים, מצאו גם את הסמים (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

בלשי יחידת הגבולות מהיחידה המרכזית במשטרת ישראל הצליחו לסכל תוך 24 שעות שתי הברחות סמים של כ-28 ק"ג סם מסוכן מסוג חשיש משטח לבנון לתחומי מדינת ישראל.

זה קרה ביום העצמאות בשעות הערב המוקדמות, כאשר סמוך לגבול לבנון, פעלו בלשי יחידת הגבולות מהיחידה המרכזית שעצרו 2 חשודים במהלך ניסיון הברחת סמים מסוכנים מסוג חשיש במשקל של כ- 13 ק"ג.

מעצר החשודים הוארך ביום שישי בבוקר בבית המשפט בארבעה ימים.

כעבור יממה, פעלו בלשי היחידה בשיתוף לוחמי צה"ל בכפר עג'ר (רג'אר) השוכן על גבול לבנון-ישראל. במהלך הפעילות סיכלו הבלשים עסקת סם לאחר ששני חשודים השליכו משטח לבנון לשטח ישראל מספר חבילות ונמלטו לעומק השטח הלבנוני.

בבדיקת החבילות נתפסו 15 ק"ג של סם מסוכן מסוג חשיש בשווי מוערך של כ 300,000ש"ח.

"משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להלחם בתופעות פשיעה חמורות", נמסר מדוברות המשטרה.

במשטרה עדכנו כי "פעילות זו מצטרפת לשורה ארוכה של פעילויות ומבצעים שביצעה ומבצעת משטרת ישראל בשנים האחרונות, על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר