השוטר היורה צדק?

הירי בסלמון טקה: בגופו נמצא אלכוהול וסם

מתוצאות נתיחת גופתו, עולה כי בזמן שירו בו, היה טקה שיכור ומסומם. העו"ד של השוטר הגיב כי הדבר מעיד על צדקתו, בעוד העו"ד של המשפחה טען כי מדובר בשערורייה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
סלמון טקה (צילום: מתוך פייסבוק)

תוצאות נתיחת גופתו של סלמון טקה שנורה על ידי שוטר ומת, מעלות כי שתה כמויות גדולות של אלכוהול וצרך סם מסוג חשיש, כך דווח בחדשות 12.

מומחה העוסק בתחום, אמר בתגובה לממצאים כי השילוב של השניים, האלכוהול והסמים, עלול לגרום להיעדר שיקול דעת ולהתנהגות אלימה.

עו"ד יאיר נדשי שמייצג את השוטר היורה מסר בתגובה לחשיפה: "הממצאים שפורסמו היום בעניין רמת האלכוהול והסמים שנמצאו בדמו של המנוח תומכים בטענת ההגנה לפיה מרשי נאלץ לפעול מתוך הגנה עצמית נוכח מצב מסכן חיים אליו נקלע בעל כורחו עת הותקף על ידי המנוח ואחרים".

"עדות ישירה לאירועי אותו יום מסר מרשי בחקירותיו במח"ש וממצאי הנתיחה ואחוז האלכוהול בדמו של המנוח יחד עם הסמים תומכים בגרסתו", אמר עו"ד נדשי."אני תקווה כי הצטברות ממצאי החקירה כפי שפורסמו בתקשורת אכן יובילו לסגירת תיק החקירה כנגדו ויאפשרו את חזרתו לעבודה בהקדם".

עו"ד נדשי אמר כי משפחתו של טקה נפגעת מהכפשת שמו וכי הם מתנערים מהם: "המשפחה נפגעת ואנו יוצאים נגד הכפשת שמו של המנוח בתקשורת ומצרים על כל פגיעה הנגרמת למשפחתו בשל כך".

פרקליטה של משפחת טקה, עו"ד ז'ק חן, מסר בתגובה לדברים: "מדובר בשערורייה נוספת במסכת ההשמצות והכפשת שמו של קורבן שנורה למוות על ידי שוטר. כאילו הכפשת שמו של הקורבן תכשיר את המעשה הנורא והנפשע. לאחר שהקצין הרג את סלומון ז״ל הכפשת שמו של סלומון שוב ושוב פשוט רוצחת את נפשה של הוריו ואחיו האבלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר