" דירבלאק, תיזהר"

יו"ר ש"ס בחדרה קרא לתומכיו להצביע עבור נתניהו

בועז ביטון, יו"ר ש"ס בחדרה היה פעיל משמעותי עבור נתניהו בבחירות לראשות הליכוד, זאת בעוד הנהגת ש"ס נמנעה מלהביע את דעתה. הסיבה, בין היתר מאבקים בחדרה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של ביטון)

תושבים חרדים בחדרה נדהמו לראות, כי יו"ר ש"ס בעיר, בועז ביטון, היה פעיל משמעותי עבור נתניהו בבחירות לראשות הליכוד, זאת בעוד הנהגת ש"ס נמנעה מלהביע דעה בבחירות.

אמנם סיסמת הבחירות של ש"ס היא "אריה צריך ביבי חזק - שומרים על גוש הימין", אך האם עד כדי פעילות רשמית של ש"ס עבור בנימין נתניהו?

בפוסט שהעלה הערב (מצ"ש), ביטון הוא כתב: "תודה רבה מקרב לב לכל תומכי ופעילי תנועת ש״ס בחדרה, הפקודים לתנועת הליכוד".

"ישר כח על התגייסותכם והצבעתכם למען ראש הממשלה בנימין נתניהו לאור קריאתו של יו״ר התנועה הרב אריה דרעי".

עוד כתב ביטון: "באופן אישי, היה כיף לפעול ולעבוד בשיתוף פעולה פורה עם חברי מועצת הליכוד גדי אריאלי ושלמה בוזגלו, סגן ראש העיר טל אליהו, קלימו כלפון, ראובן מוסט, פנינה לב והאיש שנתן לכולנו דרייב - סמי לוי".

ביטון אמנם היה פעיל משמעותי עם פעילים נוספים בש"ס עבור נתניהו בפריימריז לראשות הליכוד, אלא שפעילותו של ביטון ממקום מושבו באופוזיציה בחדרה, באה בין היתר על רקע יריבות עם ראש העיר צביקה גנדלמן שהודיע על תמיכה בגדעון סער לראשות הליכוד.

קודם הבחירות לראשות הליכוד כתב ביטון: "הדרישה של התקשורת/השמאל/הפרקליטות/בית המשפט או בכללי כל מי ששייך לישראל הראשונה, שנתניהו ילך ואז הכל יהיה בסדר במדינת ישראל, היא שקר והונאה. היא תיהיה מסר ואמירה לעוד שנים ארוכות לכל מועמד מגוש הימין - דירבלאק, תיזהר. אם תנסה לעשות שינוי, נחסל אותך פוליטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר