לאחר מאבק

ניצחון לתושבי הר נוף: שם השכונה יישאר

וועדת השמות של עיריית ירושלים, ביטלה את ההחלטה לשנות את שמה של השכונה הירושלמית ל'נאות יוסף' בשל התנגדותם העיקשת של אלפים מתושבי השכונה (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכניסה להר נוף (צילום: גוגל מפות)

אתמול (חמישי), החליטה וועדת השמות של עיריית ירושלים לבטל את ההחלטה לשינוי שמה של שכונת הר נוף הירושלמית ל"נאות יוסף" על שמם של מרן הרב עובדיה יוסף ומרן הרב יוסף שלום אלישיב זצוק"ל.

בפרוטוקול הוועדה צוין כי ההתנגדויות של תושבי השכונה שנשמעו נגעו לליבם של חברי הוועדה שדנו בהם בצורה עניינית ומעמיקה. לאור מורכבות הנושא והנימוקים שהועלו בדיון ההתנגדויות החליטו חברי הוועדה לעלות לדיון שוב את הנושא. לאחר דיון שהתקיים בועדה החליטה הועדה שלא לאשר את שינוי שמה של שכונת הר נוף.

כזכור, ההחלטה לשנות את שמה של השכונה עוררה סערה בשכונה הירושלמית, בשל העובדה שההחלטה "הופלה מלמעלה" על ידי העירייה מבלי להתייעץ כלל עם תושבי השכונה שרגילים לשמה כבר כ-40 שנה.

נציגי התושבים, הצליחו לאסוף קרוב ל-5,500 אלף חתימות המתנגדים באופן נחרץ לשינוי שם השכונה כולל משפחתו של הגר"ע יוסף שהודיעו כי הם מתנגדים להנחתת השם על התושבים והלחץ שהופעל על העירייה הביא לבסוף לביטולה של ההחלטה.

במטה המאבק של התושבים בירכו על ההחלטה והודו לתושבים שנרתמו למאבק כולל החלק המשפטי שלו שעלה עשרות אלפי שקלים אותם תרמו תושבי השכונה לעניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר