2 בדיקות שליליות

לפי המסתמן: הבידוד הביתי יקוצר ל-10 ימים

בפגישה שקיימו בשעה האחרונה פרויקטור הקורונה ויו"ר ועדת חוץ וביטחון, סיכמו השניים על מתווה שיחסוך כסף רב למשק, כאשר הבידוד יקוצר, בכפוף לשתי בדיקות שליליות (אקטואליה)

בידוד ביתי (צילום: Hadas Parush/Flash90)

כדי לחסוך כסף למשק ולהגביר את אמון הציבור. יו"ר ועדת החוץ והבטחון, חה"כ צבי האוזר ופרויקטור הקורונה גמזו, סיכמו הערב (ראשון), כי מסתמן שהבידוד יקוצר לעשרה ימים בכפוף ל-2 בדיקות שליליות.

ח"כ האוזר ופרופ' גמזו הסכימו לקדם מתווה לקיצור ימי הבידוד בכפוף ל-2 בדיקות. בדיקה אחת בכניסה לבידוד ובדיקה נוספת לקראת סיום הבידוד.

במהלך הפגישה נבדקה האפשרות שמערך הבדיקות שמקיימת מפקדת אלון יכולה לעמוד בזה.

מתווה זה יאפשר לעודד שיתוף פעולה מצד האזרחים בחקירות האפידימיולוגיות של משרד הבריאות ובביצוע הבדיקות וכן יגביר את אמון הציבור במערכות.

בפגישה בין השניים הציג ח"כ האוזר את הנתונים שהוצגו בועדת החוץ והבטחון - מאז חודש יולי נכנסו לבידוד יותר מ-1.6 מיליון אנשים לבידוד. כמו כן, קיצור ב-4 ימים יחסוך למשק כ-1.5 מיליארד ש"ח נכון לחודש ספטמבר.

ח"כ האוזר הוסיף: "מדובר בפריצת דרך ושינוי בתפיסה של משרד הבריאות. כל זמן שהממשלה ממשיכה להתמהמה עם ההחלטה לקצר את תקופת הבידוד, כפי שכבר עשו מדינות רבות במערב אירופה, תמשך הפגיעה הבלתי מידתית במשק ובמאמץ הלאומי לקטיעת שרשראות ההדבקה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר