"אירועים חמורים"

ראיון: הפירומן הירושלמי הצית את סורוצקין?

יוסי אהרוני, קצין אח"מ במחוז ירושלים מספר ל'כיכר השבת' על חקירת החשוד בהצתות האחרונות בשכונות החרדיות בעיר • בסורוצקין, ערכו התושבים אירוע תודה ללוחמי האש (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
האירוע בסורוצקין, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

גל השריפות בשכונות החרדיות של ירושלים במהלך השבוע האחרון: האם יש קשר בין המקרים? בראיון ל'כיכר השבת', יוסי אהרוני, קצין אח"מ במשטרת מחוז ירושלים, לא פוסל את האפשרות.

אחרי ההצתות בליל שישי, נתפס חשוד שהודה במעשים. אהרוני מספר כי הדיווח הראשון למשטרה היה על שריפה באוטובוס ברחוב עלי הכהן בירושלים.

כעבור זמן קצר, מספר מקרים ברחוב יוסף זיו הסמוך: ניסיון להצית חדר מדרגות, רכב וארון בזק, אך ההצתה לא הצליחה כי שכן הבחין בכך ומיהר לכבות לבד את הלהבות.

מספר הקצין, כי השוטרים שהגיעו למקום במהירות טיפלו בכל הזירות במקביל, והחלו בפעולות הטכניות כדי לנסות ולבדוק מי החשוד בהצתה.

תוך כדי, הבחינו בחשוד שהתנגד למעצר, אך בסופו של דבר השתלטו עליו השוטרים, לקחו אותו למעצר ובחקירה - הכחיש תחילה את המיוחס לו, אך בסוף הודה בשריפות.

"אנחנו בודקים אם הוא גם הצית את השריפה הגדולה ברחוב סורוצקין בירושלים", אומר אהרוני ל'כיכר השבת'. "אנחנו עדיין בעיצומה של חקירה, וזו יכולה להביא אותנו לכל מיני מקומות".

לדבריו, "מדובר בשורה של אירועים חמורים. משטרת מחוז ירושלים מתייחס להצתות והשריפות במלוא החומרה. יכול היה להיגרם פה אובדן של חיי אדם, ואנחנו נפעל למצות את הדין עם האחראים על כך".

בכבאות והצלה מחוז ירושלים עדיין לא סיימו את פעולות החקירה סביב שריפת הענק ברחוב סורוצקין שבוע שעבר, ואומרים כי הם לא יכולים לשלול כי מדובר בהצתה מכוונת.

היום, קיימו תושבי הבניינים שניזוקו בשריפה אירוע הוקרה ללוחמי האש שפעלו במהירות וביעילות על מנת לסיים את האירוע, בס"ד, ללא נפגעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר