הגבלות פורים

השוטרים שהגיעו לפנות מסיבות - הותקפו

כוחות משטרה פעלו במהלך היממה האחרונה לפזר מסיבות רבות של צעירים חילוניים שבחרו להתחכם על הגבלות העוצר הלילי והקדימו את המסיבות ההמוניות בלילה • צפו (אקטואלי)

(צילום: דוברות המשטרה)

המדינה אוסרת התקהלויות בפורים ומטילה עוצר לילי? מארגני המסיבות המחתרתיות מהציבור הכללי מצאו פתרון והקדימו את החגיגות בלילה, למרות הנחיות הקורונה והעובדה שמקדם ההדבקה עולה בצורה מדאיגה.

בין היתר, הייתה את המסיבה ההמונית בתל אביב שעוררה זעם רב בשל הפומביות שניתן לכך, מה שהוביל להתבטאויות חריפות מצד פרויקטור הקורונה ושר הבריאות.

בנוסף, היו עוד עשרות מסיבות באזורים מורחקים יותר. על חלקם, פשטו כוחות המשטרה שהעניקו דוחות. באחד המקרים, החוגגים יידו בקבוקים על השוטרים.

כך לדוגמה, התקיימה מסיבה במבנה של לול בגבעת חיים. שוטרים שהגיעו למקום זיהו כ100 חוגגים חלקם ללא עטיית מסכות על הפנים כמתחייב. השוטרים רשמו דוחות בגין אי עטיית מסכה וכן נרשם דוח על סך 5000 ש"ח למארגן האירוע.

בנוסף, בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרה על רעש, אותרו שתי מסיבות בהשתתפות עשרות רבות של מבלים המתקיימות בלופטים בראשל"צ בניגוד להנחיות.

סה"כ נרשמו כ-70 דו"חות בשני האירועים למשתתפי האירועים ולבעלי המקום. באחד מהמקומות יידו המשתתפים בקבוקים לעבר השוטרים בניסיון להימלט. כמו כן, עוכב לתחנה מבלה שסירב להזדהות ושוחרר לאחר חקירתו.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, רק במחויבות אישית והקפדה על קיום ההנחיות, נצליח במאמץ הלאומי במניעת התפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר