לאחר דחיה

יועץ התקשורת של נתניהו יתחיל להעיד נגדו

לאחר שבשבוע שעבר דחה בית המשפט את תחילת עדותו של ניר חפץ, מי שהיה אחד המקורבים ביותר לנתניהו, יעלה היום חפץ על דוכן העדות ויתחיל בעדותו כנגד הבוס לשעבר (ארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ח בכסלו תשפ"ב | 22.11.21
חפץ (משמאל) ונתניהו בימים יפים יותר (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

לאחר שנדחתה בשבוע, תחל היום (שני), עדותו של עד המדינה ניר חפץ במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. חפץ שהיה אחד האנשים המקורבים ביותר לנתניהו, שימש כיועץ התקשורת שלו ושל משפחתו והוא צפוי להעיד בתיק 4000, ובהמשך גם בתיקים 2000 ו-1000. על פי ההערכה עדותו של חפץ צפויה להיות ארוכה ותיקח כמה שבועות.

נתניהו הגיע כבר לבית המשפט כפי שהגיע גם בשבוע שעבר כדי לשמוע את עדותו של מי שהיה אחד האנשים הקרובים אליו במשך שנים.

חפץ אמור להעיד בעיקר על הקשר לכאורה בין נתניהו לבני הזוג אלוביץ' המחזיקים בבזק, הנאשמים אף הם בתיק 4000. הפרקליטות טוענת שהיחסים בין הצדדים היו יחסי שוחד למרות שעד עתה המשפט מקרטע מאד לאור העדויות הסותרות מהן נראה כי לוואלה היו יחסים עם פוליטיקאים רבים.

על פי כתב האישום, נתניהו ומשפחתו קיבלו יחס מיוחד באתר וואלה שבבעלות בזק ובתמורה דאג נתניהו לאינטרסים של בזק במשרד התקשורת בנוגע למיזוג של בזק ויס. חפץ היה על פי כתב האישום אחד מאנשי הקשר המרכזיים בנושא ואף סייע על פי כתב האישום להעלמת הראיות לאחר מכן כשעלה החשש כי תיפתח חקירה.

עדותו של חפץ משמעותית מאד בתיק ואם היא תקרוס ויתברר כי לא דייק בדבריו תהיה זו מכת מוות עבור הפרקליטות. כזכור, חפץ סירב בתחילה להעיד כנגדו הבוס שלו אך הופעל עליו לחץ חריג על ידי החוקרים דבר שיעלה אף הוא במהלך המשפט.

חפץ מסר לפרקליטות אין ספור הקלטות שהקליט במשך שנים, חלקן הודלפו אך לא נמצא בהן כל דבר שמפליל את נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר