הפיגוע בכותל

המשפחה דורשת: להרוס את ביתו של המחבל

בני משפחת הפצוע מהפיגוע בכותל - אהרון אימרגרין דורשת מאלוף פיקוד העורף להרוס את בית המחבל שפגע ביקיריהם; "כל רגע שבית המחבל עומד על תילו זה פרס לטרור" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מאיר אימרגרין, משתחרר מבית החולים (צילום: שערי צדק)

לפני למעלה מחודש, מחבל רצח בדם קר את אליהו קיי הי"ד ופצע את אהרון יהודה אימרגרין ור' זאב קצנלנבויגן - סמוך לכות המערבי בירושלים.

בני משפחת הפצוע אהרון יהודה אימרגרין, ששוחרר לפני יומיים מבית החולים, פנו הבוקר (שלישי) לאלוף פיקוד העורף בדרישה להרוס את בית המחבל שפגע ביקיריהם

במכתב מיוחד ששיגר יועמ"ש של ארגון בצלמו עו"ד מיכאל ליטווק נכתב: "אכן אהרון יהודה ברוך השם יצא מכלל סכנה אולם פניו כעת לשיקום ארוך וממושך. המחבל הנתעב שפגע בו ובאליהו קיי רצה להרוס חיים שלימים של בני אדם שליויום ולצערנו הוא הצליח בכך. מאז הפיגוע ישנו גל טרור ששוטף את המדינה כאשר הפיגוע הזה מהווה מודל השראה למפגעים הבאים. כל רגע שבית המחבל עומד על תילו זה פרס לטרור".

לסיכום, דרש יועמ"ש בצלמו מאלוף הפיקוד להוציא צו הריסה באופן מידי לבית המחבל; "ככל שצה"ל מתכוון לא להרוס את בית המחבל בשל "נסיבות פרטניות " כפי שמסר בעבר דובר צה"ל אני דורש לדעת מה הן הנסיבות ומתכונן להגיש ערר על החלטה זו".

כזכור לפני שבועיים הודיע צה"ל שביחד עם כוחות מג"ב נערך מיפוי לבית המחבל. יחד עם זאת נראה שישנו עיכוב מתמשך בהוצאת הצו.

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "הרס בתי מחבלים מהווה כלי התרעה ממדרגה ראשונה. בשום מצב בעולם לא ניתן להבין מדוע צה"ל מאבד את האפשרות למנוע את הפיגועים הבאים על ידי הרתעה ובמקום זאת בוחר להיכנע ליועצים משפטיים שמנופפים ב"נסיבות פרטניות". אני דורש מהדרג המדיני דהיינו מראש הממשלה נפתלי בנט גלה מנהיגות ומשילות והורה להרוס מידית את בית המחבל שרצח את אליהו קיי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר