"בשורה חשובה"

משלוח ראשון של תרופות לקורונה נחת בישראל

כמעט שנתיים בתוך מגיפת הקורונה, ומשלוח ראשון של תרופות לקורונה תוצאת חברת 'פייזר' נחת בישראל. רה"מ נפתלי בנט בירך ואמר כי מדובר ב"בשורה חשובה" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

התרופה הראשונה נגד מחלת הקורונה נחת לפני זמן קצר בישראל. התרופה החדשה שזכתה לשם "פקסולביד" נחתה בישראל בכמות של 20 אלף מנות. התרופה אמורה להוריד את הסיכויים לתחלואה קשה בכ-90 אחוזים.

ראש הממשלה נפתי בנט אמר כי "התרופה של פייזר שהגיעה היום לישראל, בין המדינות הראשונות בעולם, היא תוספת חשובה לארגז הכלים של המלחמה במגפה. לפני כמה שבועות בישיבת הממשלה הנחיתי לקדם את רכש התרופה, ובזכות מאמץ ונחישות שלנו, זה קורה."

"כפי שהיינו חלוצים עולמיים במתן החיסון השלישי ובמתן החיסון הרביעי - כעת אנחנו מובילים גם במתן התרופה לאזרחי ישראל. בזכות הפעולה המהירה שלנו התרופות הגיעו במהירות לישראל ויסייעו לנו לצלוח את שיא גל האומיקרון שמתקרב."

עוד אמר בנט כי הוא "רוצה להודות לידידי, מנכ"ל פייזר אלברט בורלא, לשר הבריאות ניצן הורוביץ ואנשי משרדו, לחברת אל על שהביאה את המשלוח ולכל העוסקים במלאכה. אנחנו פועלים נכון, באופן סדור ומהודק, במאמץ משולב - של בדיקות, חיסונים וכעת גם תרופה. יחד - נצלח את גל האומיקרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר