ניסיונות טיוח?

בכיר טוען: המפכ"ל רצה להדיח אותי כי הדלפתי חומרים לוועדת החקירה לאסון מירון

ראש חטיבת המבצעים במשטרה, תנ"צ נחמני טען היום בעדותו בפני וועדת החקירה לחקר אסון מירון כי המפכ"ל קובי שבתאי רצה לפטר אותו מכיוון שהדליף חומרים לוועדה (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
קובי שבתאי ושמעון נחמני (צילום: יונתן זינדל, מאיר ועקנין - פלאש 90)

תנ"צ שמעון נחמני, ראש חטיבת המבצעים במשטרה, העיד היום (ראשון) בפני וועדת החקירה לחקר אסון מירון, וטען כי קידומו במשטרה סוכל בגלל שיתוף פעולה עם וועדת החקירה. עוד טען כי מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי פעל לפיטוריו מהמשטרה.

בנוסף, טען נחמני כי הופצה נגדו שמועה בתקשורת לפיה הוא מסתיר חומרים מהוועדה. לדבריו, "כשזה פורסם בתקשורת מצד בעלי עניין שמשתמשים בשמי זה פגע בי. הבת שלי בת ה-14 שאלה אותי אם יש משהו שקשור למירון שאני יודע ולא אמרתי".

עוד אמר כי השמועות הופצו בזמן סבב מינויים במשטרה. "השמועות הופצו במועד בו נכללתי בסבב מינויי תנ"צים. המפכ"ל אמר 'העברת חומרים לוועדה והשיבוץ שלך לא יהיה כמתוכנן'".

"חשבתי שזה בגדר שמועות ורכילויות, הגעתי לראיון עם שבעה מוזמנים נוספים, והבנתי מהם שהמפכ"ל מתכנן למנות אותו לתפקיד בעל פחות ערך".

על הריאיון אצל המפכ"ל סיפר תנ"צ נחמני כי כשנכנס לריאיון נודע לו כי "בכוונת המפכ"ל למנות אותי לסגן באגף סייף. זה הפתיע אותי, וביקשתי ממנו להמתין עם ההחלטה. הוא שאל אותי 'מדוע העברת חומרים לוועדה'?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר