קרוב מתמיד

גורמים בממשלה: זה היום שבו יבוטל התו הירוק

הממשלה לא צפויה לאשר מחדש את ההנחיות שיפקע תוקפן בעוד זמן קצר. המשמעות: לא תהיה חובת 'תו ירוק' • זה התאריך שבו, לדברי גורמים בממשלה, יתבטל התו הירוק (קורונה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
תו ירוק (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

התו ירוק מתבטל? גורמים בממשלה טוענים כי אין כוונה להאריך את ההנחיות המחילות את החובה בשימוש בתו הירוק בעת שתפקענה, בעוד כשבוע וחצי, בראשון לפברואר. כך פורסם הערב (חמישי) בחדשות הערב של 'כאן 11'.

לפי הדיווח, בשבוע וחצי הקרובים לא צפויה הממשלה לבטל את מהנחיות, והן תישארנה עד סיום הזמן שנקבעו מראש, כאמור, בעוד כשבוע וחצי.

כזכור, מוקדם יותר השבוע קרא שר האוצר ליברמן לבטל את התו הירוק. "אין היגיון רפואי ואפידמיולוגי בתו ירוק, ועל כך מסכימים מומחים רבים", הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו. "מה שיש זו פגיעה ישירה בכלכלה, בתפקוד היומיומי ובנוסף תרומה לא קטנה לפאניקה בציבור. אני פועל מול כל הגורמים על מנת לבטל את התו הירוק ולשמור על שגרת חיים נורמלית לכולנו".

מוקדם יותר היום הציג ראש הממשלה בנט עם שרי הבריאות והחינוך את מתווה "בודקים ולומדים" לשינוי מתכונת הבידודים במערכת החינוך. "בשבועות האחרונים כמעט כל ההורים בישראל חווים מצוקה", אמר בנט. "גל האומיקרון מגיע בימים אלה לשיא שלו, מספר הנדבקים גדול, ולכן מספר המבודדים, גם בקרב הילדים, גדול, וקשה לקיים ככה חיי שגרה - בבית, בלימודים, ובעבודה".

לפי המתווה החדש, החל מיום 27.1.2022 ישובו כל התלמידים במערכת החינוך ללמידה סדירה, תוך ביצוע שתי בדיקות אנטיגן בשבוע. המתווה יחול על כל מוסדות הלימוד כולל הישיבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר