אטימות מוחלטת

המחירים זינקו, ובכירי האוצר יצאו לחופשת סקי באירופה

יוקר המחיה הבלתי נתפס - בזמן שכל המוצרים בארץ רק עולים, בכירים במשרד האוצר דווקא יורדים - לחופשת סקי • באוצר טוענים: "מדובר בחופשה פרטית שתוכננה מראש" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אילסטרציה - חופש סקי באוסטריה (צילום: שאטרסטוק)

יוקר המחיה מאמיר, כשהמחירים מזנקים כמעט בכל פרמטר אפשרי. מחירי המזון, החשמל והדלק התייקרו בצורה דרמטית, ובאוצר טוענים כי הם מנסים למתן את יוקר המחיה.

בימים האחרונים החלו אקטים של מחאות חברתיות - במיוחד כנגד חברת 'אוסם' שהקפיצה מחירים, והציבור בישראל החל להביע את מחאתו על המחירים המזנקים.

אך משום מה לא נראה שהמצוקה מכאיבה לבכירי האוצר. על פי דיווח היום (חמישי) ב'וואלה' - בכירי האוצר יצאו בימים אלו לחופשת סקי באירופה. על פי הדיווח - יוגב גרדוס, ראש אגף התקציבים באוצר נמצא כעת בחופשה באוסטריה, כשאתו בכירים נוספים באגף האוצר. באוצר מיהרו להגיב וטענו כי "מדובר בחופשה פרטית שתוכננה מראש".

כזכור, בימים האחרונים שיגרו השרים ליברמן וברביבאי מכתבים לחברות הגדולות במשק וביקשו מהם לדחות את עליית המחירים הצפויה. ענקיות המזון לא התלהבו מהמכתב. באוסם טענו שהם לא יכולים לדחות את עליית המחירים, ובשטראוס טענו שגם כך הם לא תכננו להעלות מחירים בטווח הקרוב - אולי מחשש למחאה חברתית שתפגע גם בהם. כעת, כשאזרחי ישראל עוקבים בדאגה אחר המדורים הכלכליים, מצאו זמן בכירי האוצר לנפוש באירופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר