כונני הרפואה

מד"א מסכמת את מבצע האבטחה הענק

כ-750 מתנדבי וכונני מד״א וארגוני ההצלה הפועלים בשיתו״פ עם מד״א אבטחו את מאות אלפי המשתתפים בהלווית מרן הגר״ח קנייבסקי זצ״ל (בארץ)

(צילום: יח"צ)

כ-750 מתנדבים, חובשים, כוננים ופרמדיקים של מד״א וארגוני ההצלה הפועלים בשיתו״פ עם מד״א התפרסו לאורך כל צירי מסע ההלוויה ואבטחו את מאות אלפי המשתתפים. 2 אוטובוסים מיוחדים לטיפול נמרץ והחפ״ק המשוכלל של מד״א הוצבו בהלוויה. מנכ״ל מד״א רמ״ג אלי בין פיקד על האירוע.

פטירתו של מרן הגר״ח קנייבסקי זצ״ל הורידה אבל כבד על העולם היהודי כשמאות אלפים עזבו הכול והגיעו לחלוק למנהיג הדור כבוד אחרון.

במגן דוד אדום בישראל החלו עם קבלת ההודעה על פטירתו של מרן הרב קנייבסקי זצ״ל, בהכנות ובתיאומים לקראת מסע ההלוויה ההמוני, וזאת בפקודת ובהוראת משטרת ישראל. במטה מד״א הוקם חפ״ק וחדר מצב, שם התכנסו ראשי ובכירי מד״א על מנת לארגן את כל מסע ההלוויה ופריסת הכוחות בשטח. בנוסף לכך נציגי מד״א השתתפו בהערכת המצב עם משטרת מרחב דן ובישיבת ההכנה וההיערכות בדגל התורה למען יאובטחו מאות אלפי המשתתפים באופן מקסימאלי.

מאות מתנדבי מד"א וארגוני ההצלה הפועלים בשיתו״פ איתם ובראשם ׳מד״א - הצלה׳ וכוננים מצוות הצלה, הצלה פ״ת, מד״א - הצלה דרום, הצלה כפר חב״ד, הצלה כרמל, הצלה רחובות, הצלה ביתר, הצלה בית שמש, החובש הר נוף, הצלה אלעד, הצלה יבניאל, הצלה בגליל, הצלה גלבוע והצלה מודיעין עילית הגיעו לבני ברק ונטלו חלק במבצע האבטחה המורכב במסע הלוויה.

מתנדבים, חובשים, כוננים ופרמדיקים מטעם מד״א התפרסו לאורך כל הציר שבו נערכה ההלוויה. בעשרות אמבולנסים, אופנועים, נט״ן ואט״ן והעניקו מענה ראשוני לנזקקים לטיפול הרפואי. מאות המתנדבים, הן המקומיים כמו גם הכוננים שהגיעו מכל רחבי הארץ התרכזו וקיבלו הנחיות ברורות על פקודת המבצע ומשם הם שובצו וצוותו לשטח.

רכב החפ״ק המשוכלל של מד״א הוצב במסע ההלוויה, כשמשם נוקזו הפניות שהתקבלו במוקד 101 במהלך ההלוויה. צוות החפ״ק עקב באמצעות המצלמות על כל נקודה ונקודה באון ליין וכיוון את הכוננים לעבר מוקדי ההתרחשויות. גם בתוך 2 האוטובוסים התארגנו הצוותים ונערכו לכל תרחיש.

במהלך מסע ההלוויה פינו צוותי מד״א כ-14 מטופלים לבתי החולים באמצעות אמבולנסים של מד״א וטופלו בידי כונני מד״א כ-90 ממשתתפי ההלוויה שנזקקו לטיפול רפואי. על מבצע האבטחה הגדול פיקדו בכירי מד״א ובשיתוף פעולה וסינדיקציה עם בכירי המשטרה וקברניטי העירייה.

מנכ״ל מד״א רמ״ג אלי בין סיכם את המבצע ואמר: ״מרגע קבלת ההודעה הקשה על פטירתו של מנהיג הדור והוראת המשטרה כי על מד״א לאבטח את מאות אלפי המשתתפים, תגבר מד״א כוחות והועלתה רמת הכוננות של כוחות מד״א בגוש דן לרמה הגבוהה. הפריסה הגדולה של מאות המתנדבים, החפ״קים והציוד שנפרס בשטח הביאה לכך שמבצע האבטחה המורכב עבר על הצד הטוב ביותר״.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר