לא תאבד לקוחות

התחרות בשוק קשה? כך לא תפסידו לקוחות

התחרות בשוק הקמעונאות והשירותים עולה מדרגה ככל שמתקרבים לחג הפסח ויש לא מעט עסקים שעלולים לאבד לקוחות למתחרה • גלו את השיטה איך לשמר לקוחות (עסקים)

שירות נרחב לאורך שעות היום והלילה (צילום: שאטרסטוק)

התחרות בשוק הקמעונאות והשירותים עולה מדרגה ככל שמתקרבים לחג הפסח, ויש לא מעט עסקים שעלולים לאבד לקוחות למתחרים. בין אם אלה לקוחות "לא מרוצים" שלא קיבלו יחס מתאים ובין אם אלה לקוחות פוטנציאליים שלא קיבלו מענה בשל מחסור בזמן וכוח אדם

בעלי עסקים רבים מכירים את "פרדוקס החגים". בתקופה בה עולה הביקוש בחדות, כוח האדם אינו מסוגל לענות על הצרכים והלקוחות, הן הפוטנציאליים והן הקבועים, זולגים למתחרים.

אז מה עושים?

טוב ששאלתם כי אכן יש פיתרון. כזה הוא הפיתרון המבריק של חברת קונטקט 24 (connect24) שמעניקה שירות ייחודי של מוקדי שירות ומכירה חיצוניים מהטובים והמוצלחים בעולם. להבדיל ממוקדים 'טיפשים' שרק לוקחים הודעות מבלי לשלוט בחומר ומבלי לתת מענה של ממש לצורכי הלקוח, המוקדים שמפעילה קונטקט 24 מעניקים שלל שירותים עד לשיחות מכירה וגבייה.

רוצה לדעת עוד על השירות הייחודי של קונטקט 24? לחץ כאן עכשיו >>

השירות ניתן בכמה וכמה שפות, לאורך כל שעות היום והלילה כך שגם כשהעסק סגור הוא ממשיך למכור ולתת שירות ללקוחות. למותר לציין כי המוקדנים יודעים לנתב שיחות ואף שולטים בחומר הרלוונטי ופועלים לפי תסריטי שיחה מוכנים אותם אפשר להחליף בכל עת בהתאם לצרכים המשתנים. כי ברור שאין דינן של שיחות ביום רגיל לשיחות של ערב חג וכן הלאה.

למעשה, קונטקט 24 נותנת לבעל העסק אפשרות להגדיל את ההכנסה שלו מבלי לשכור ולהכשיר עובדים חדשים והיא פיתרון לכל ימות השנה ואידיאלי במיוחד לימים של לחץ כמו ערבי חגים. מה שיפה הוא שאין כל התחייבות לתשלום מינימאלי או לתקופה כלשהי. כל השיחות מוקלטות ומתומללות. בעל העסק יכול להתערב בשיחה בכל נקודת זמן. התשלום לדקת שירות נמוך מאוד והמוקדנים מותאמים לסוג העסק. כלומר, מוקדנים שמתמחים בפיננסים לא יופנו לתת שירות ללקוחות של עסק שמוכר בשר ודגים.

בעידן בו אפשר לבנות רובוט שיודע לענות לשיחות נכנסות, קונטקט 24 מציעה שינוי מרענן וחכם במיוחד שמתבסס על הון אנושי מוכשר ואיכותי שחוסך לבעלי עסקים הרבה מאוד כסף ועגמת נפש ומגדיל את ההכנסות שלהם. בקיצור, אם יש לכם עסק ואתם מחפשים שירות לקוחות חיצוני שייתן לכם הרבה יותר משירות קבלת הודעות כאשר אתם לא יכולים לענות, קונטקט 24 הוא הפיתרון הטוב ביותר עבורכם. בוודאי בתקופה הזו של ערב החג.

רוצה לדעת עוד על השירות הייחודי של קונטקט 24? לחץ כאן עכשיו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר