דקר שוטר והצית מכונית

כתב אישום נגד מחבל שדקר פעמיים ונמלט

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד סלאם ג'אבר, בן 24 תושב ירושלים, זאת לאחר שדקר שוטר והצית את רכבו של קרוב משפחתו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילומים: דוברות המשטרה)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד סלאם ג'אבר, בן 24 תושב ירושלים, זאת לאחר שדקר שוטר והצית את רכבו של קרוב משפחתו לפני כשבועיים בראס אל עמוד.

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אביעד דוויק, הנאשם פרסם ברשת החברתית פייסבוק תמונה של כיפת הסלע עם פסוק מהקוראן בצירוף הכיתוב כי הוא מתכונן להיפגש עם אלוהיו. יום לאחר מכן הגיע הנאשם לשכונת ראס אל עמוד בירושלים הרס והצית את רכבו של קרוב משפחתו וזאת בעקבות סכסוך משפחתי.

בשלב מסוים החליט לבצע פיגוע רצחני לאומני ובשל כך הצטייד בשבר זכוכית והמתין להגעת שוטרים למקום. משהגיעו התנפל הנאשם על אחד השוטרים ודקר אותו פעמיים, מיד לאחר מכן נמלט מהמקום. כתוצאה ממעשיו נגרם לשוטר פצע דקירה בעורף והוא פונה לבית החולים "שערי צדק" בירושלים. בבית החולים נסגר הפצע באמצעות סיכות והשוטר נזקק לאשפוז ליום אחד לצורך השגחה.

כזכור, כוחות משטרה גדולים בראשות מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיעו לזירה והחלו בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים וסריקות אחר המחבל שנמלט מהזירה. לאחר פעילות אינטנסיבית תוך סריקות, כוחות המשטרה של מחוז ירושלים איתרו את המחבל בבית קרובת משפחתו והוא נעצר והועבר לחקירה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של פריצה לרכב, הצתה, חבלה במזיד ומעשה טרור של ניסיון לרצח. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר