בתביעת הדיבה

ניר חפץ העיד נגד יאיר נתניהו: "עשה בעיות"

ניר חפץ מי ששימש שנים רבות כדובר של משפחת נתניהו העיד בבית המשפט בתביעה של משפחת נתניהו כנגד אהוד אולמרט והתמקד דווקא בהתנהגותו של יאיר נתניהו (בארץ)

(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

ניר חפץ מי ששימש שנים רבות כדובר של משפחת נתניהו העיד היום (ראשון) בבית המשפט בתביעה של משפחת נתניהו כנגד אהוד אולמרט בשל העובדה שכינה אותם "חולי נפש".

חפץ ביקש להעיד בדלתיים סגורות על דברים שאמרו בני הזוג נתניהו על בנם יאיר, ואמר בבקשתו כי הסיבה לכך כי "זו תהיה זוועת עולם". אך לאחר הפסקה קצרה, הדיון נמשך בדלתיים פתוחות.

חפץ סיפר בעדותו: "שרה פעם במהלך הטיסה לביקור בהודו הטיחה בנתניהו שיאיר הפסיק לאכול בגלל שהוא לא משתף אותו בהחלטות מדיניות שהוא מקבל, יאיר באותה תקופה היה ממש רזה, זה היה ב-2017". עוד הוסיף חפץ: "ברגע שאביו, ביבי, לא מקבל את עמדתו של יאיר - זה היה אירוע-אירוע".

לטענתו, אנשים נוספים בסביבה הקרובה היו מודעים לבעייתיות של התנהגותו של בנו של ראש הממשלה לשעבר, בתקופה בה יאיר שירת בדו"צ: "כל יום היה מגיע קצין מדובר צה"ל כדי לטפל בבעיות שיאיר היה עושה".

חפץ המשיך וסיפר בעדותו: "בזמן כשביבי היה ראש הממשלה וכחלון שר האוצר עלתה סוגיית רשות השידור, יאיר התפרץ לפתע והתחיל לצעוק עלינו שאנחנו אשמים. בין היתר הוא אמר כי 'בבחירות 2014 אבא שלי ניצח למרות עצות אחיתופל שקיבלת מהיועצים שלך'". עוד הוסיף כי "כשהשיחה הזאת התקיימה נכחנו בחדר ראש הממשלה, מומו פילבר - שהיה מנכ"ל משרד התקשורת, נתן אשל וראש הסגל יואב הורוביץ".

סיפורו זה של חפץ הופסק באמצעו לאחר שעו"ד יוסי כהן ביקש להפסיק את עדותו של ניר חפץ. העדות נמשכה. בגילוי נאות מצדו של חפץ שהודה שתבע את יאיר נתניהו במשפט אחר.

בתום הדיון הסביר חפץ את עדותו על יאיר נתניהו: "בעיה שאני תיארתי אותה בבית המשפט כבעיה התנהגותית, שהשפיעה או ניסתה להשפיע או להתערב בהחלטות שלטוניות מהמעלה הגבוהה ביותר".

יאיר נתניהו הגיב לאחר מכן וטען כי חפץ שונא אותו בגלל דברים שאמר נגדו לפני כמה שנים, "ניר חפץ יודע שלפי החוק יש חסינות מדיבה ולשון הרע על דוכן עדות בבית משפט ושלכן אני לא יכול לתבוע אותו על דבריו. דרך אגב מעניין למה הוא שונא אותי כ"כ? כנסו לכתבה (אותה צירף נתניהו מעדותו בשנת 2019) תראו עוד כמה דברים שאמרתי בזמן תפירת התיקים לשוטרים שאולי עצבנו אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר