ביידן בישראל

החל מיום רביעי: אלו הכבישים שייסגרו לתנועה

בשל ביקורו של נשיא ארצות הברית בישראל ביום רביעי הקרוב, משטרת ישראל מפרסמת את מפת חסימות הכבישים המלאה בזמן ביקורו הראשון של הנשיא האמריקני (ארץ, מדיני)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

במשטרה נערכים לביקורו הקרוב של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ומפרסמים את מפת החסימות המלאה בזמן ביקורו השבוע.

במהלך ימי הביקור יפעלו מעל 16,000 שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים אשר יתפרסו החל מיום רביעי בצהריים על מנת לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך הביקור הממלכתי שצפוי להיערך החל מיום רביעי הקרוב.

בזמן ימי הביקור, החל מיום ד׳ הקרוב בשעות אחר הצהריים ועד ליום שישי הקרוב בשעות הצהריים, צפויים שיבושי תנועה וחסימות בצירים שונים באזור המרכז, בצירים המובילים לירושלים, וברחבי העיר ירושלים. כמו כן ייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לעיר לפרקי זמן קצרים ונקודתיים.

החסימות:

ביום רביעי צפוי להיסגר לתנועה כביש מספר 1 ממחלף שפירים ועד למחלף סחרוב בשני הכיוונים. לצד זאת יחסמו הגישה לכביש 1 מכביש 6 במחלף בן שמן וממחלף נשרים, והתנועה תופנה לכביש 44, 444 וכביש 443.

במשטרה אומרים כי הם "מבקשים להדגיש בפני כלי התקשורת והציבור כולו, כי בכל מהלך הביקור חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס (לרבות רחפנים) למרחב האווירי של נתב״ג וירושלים.

משטרת ישראל תמשיך לפעול לקיומו התקין של המבצע הלאומי ׳מגן כחול 3׳, בהיבטי פיקוד ושליטה, אבטחה, שמירה על הסדר הציבורי ותנועה, תוך צמצום הפגיעה בשגרת החיים של הציבור ככל שניתן."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר