"הלב מרוסק"

עלתה לכיתה א' וטבעה בג'קוזי; אביה: "לא יכול להמשיך"

יממה לאחר האסון ביישוב ירכא, אביה של ליאן רביבו בת ה-7 שטבעה למוות בג'קוזי, הספיד בכאב: "אני לא יודע איך אמשיך מכאן הלאה, אבל אני יודע שאת כל העולם שלי" (חדשות)

(צילום: pixabay)

ליאן רביבו ז"ל בת ה-7 מנתניה היא הילדה שטבעה למוות אמש (ראשון) בג'קוזי במתחם צימרים בכפר ירכא שבצפון. ליאן פונתה לבית החולים בנהריה ושם נקבע מותה.

אביה, שלא היה עם בתו בזמן שאירע האסון, כתב בדף הפייסבוק שלו על הרגעים הדרמטיים שבהם בית החולים לגליל בנהריה הזעיק אותו: "אמרו לי לבוא לחבק ולראות את הבת שלי, שכבר לא פה בעולם".

עוד כתב האב: "אני לא מאמין שאני רושם דבר כזה בכלל. אהבה יפה, מושלמת שלי. רק פחות מחודש היית בת 7 וחגגתי לך. היה לנו הכי כיף בעולם. עלית לכיתה א' ונקטפת לי ככה. אני לא מאמין בכלל שאני רושם דבר כזה".

"מה שעברנו ב-7 שנים - שום אדם לא יכול לדעת. הסודות שלנו, השיחות, האהבה האינסופית, הנתינה אחד לשנייה. והכי הרבה הביטחון. ליאני, אבא תמיד פה בשבילך. את היית ותהיי תמיד אהבת חיי. הלב שלי מרוסק, אני בקושי יכול בכלל להבין שזה אמיתי. בבקשה אבא, שמישהו יגיד לי שזה חלום. אני לא מסוגל לחיות ולהמשיך את חיים. ליאן יפה שלי, אני זוכר איך היית אומרת לי 'אבא אתה האבא הכי טוב בעולם, אני אוהבת אותך'".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, עד כה בשנת 2022 טבעו למוות 15 ילדים, ארבעה מתוכם טבעו באמבטיה. עוד עולה מהנתונים כי בשנה הקודמת מתו 19 ילדים כתוצאה מטביעה.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מסרה כי "טביעה היא הסיבה השנייה בשכיחותה לתמותה. על פי הנתונים מרבית מקרי הטביעה של ילדים צעירים מתרחשים בסביבה ביתית או בצימר".

המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות המקרה הקשה, ועדיין לא ברור כיצד טבעה הילדה הקטנה בג'קוזי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר