סערה בעולם התחתון

חיסול לאור יום: העבריין בני שלמה חוסל ביריות בתחנת דלק | תיעוד דרמטי

העבריין הבכיר בני שלמה חוסל מיריות של שני מחסלים בתחנת דלק בדרך השבעה ליד אזור | אדם נוסף שהיה עמו נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים | המשטרה מנהלת מצוד אחר היורים שנמלטו מהזירה ברכב גנוב לאחר שעשו תאונה עם רכבם | תיעוד ממצלמת האבטחה: כך בוצע החיסול (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ח' בתשרי תשפ"ג | 03.10.22
זירת החיסול (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

העבריין הבכיר בני שלמה כבן 42, חוסל היום (שני) ביריות של שני מחסלים בתחנת דלק בדרך השבעה ליד אזור. אדם נוסף שהיה עמו נפצע באורח קשה מהיריות.

רגעי החיסול כפי שתועדו במצלמת אבטחה (לפי סעיף 27א)

בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה העבריין עומד ומשוחח עם אדם בתחנת הדלק, כשאל המקום מגיע ג'יפ מאזדה, ממנו יוצאים שני המחסלים, שפותחים במסע ירי.

העבריין, החל להימלט ושני המחסלים בעקבותיו - עד שהיריות השיגוהו, והוא נפל על הרצפה, כשהוא פצוע אנוש ומאוחר יותר נקבע מותו.

זירת החיסול (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות גדולים של המשטרה עורכים מצוד אחר היורים שנמלטו מהזירה. הרכב שאיתו בוצע החיסול נתפס לאחר ששוטר בחופשה שהיה בזירה, פתח במצוד אחרי החשודים. כשניסה לעצור אותם, הם פגעו בו, יצאו מהרכב, קפצו לנתיב השני שם שדדו רכב מאזרח ונמלטו עם הרכב החשוד.

במשטרה סיכמו את האירוע ומסרו כי "היום בשעות הצהריים התקבל דיווח על רכב ובו מספר חשודים שהגיע לתחנת הדלק בדרך השבעה, מתוכו יצאו שני חשודים שביצעו ירי לעבר מספר אנשים שעמדו במקום. מיד לאחר הירי עלו החשודים לרכב שאיתו הגיעו ונמלטו מהמקום לכיוון מערב.

דובר מחוז ת"א, סנ"צ עמי בן דוד (צילום: דוברות המשטרה)

"קצין משטרה שלא היה בתפקיד, הבחין בהתרחשות והחל במרדף אחר הרכב הנמלט. בשלב מסוים הצליח הקצין להשיג את הרכב החשוד שניסה לנגח אותו בתגובה, קצין המשטרה נפל מהקטנוע ולאחר שהצליח להתייצב ירה מספר יריות לעבר חלקו האחורי של הרכב.

"בשלב זה פרקו החשודים מהרכב, עברו לצידו השני של הכביש ובאיומי אקדח שדדו רכב מנהג תמים שעבר במקום ונמלטו לכיוון מזרח.

"מותו של אחד מהפצועים, בן 42 מדרום הארץ, נקבע בבית החולים לאחר מאמצי החייאה, פצוע נוסף אושפז במצב קשה מאד. בתום הערכת מצב הוטלה חקירת האירוע על היחידה המרכזית במחוז ת"א כאשר הרקע לאירוע הינו פלילי".

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון שני פצועים עם פציעות חודרות, בהם: גבר כבן 40 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה וגבר כבן 40 במצב קשה ולא יציב, כשבהמשך מותו של העבריין הבכיר נקבע בבית החולים.

חובש רכוב על אופנוע מד"א משה זדה סיפר: "כשהגענו לזירה ראינו את 2 הפצועים שוכבים כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. במקום הייתה המולה רבה ומיד התחלנו בבדיקות ובטיפול רפואי. אחד מהפצועים שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה והפצוע השני שהיה בהכרה מעורפלת פונה גם כן לבי"ח כשמצבו קשה ולא יציב".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר