הפיגוע בשועפט

בית החולים מעדכן: מצבו של הפצוע ממשיך להיות קשה

בזמן שהמצוד אחר המחבל נמשך וכוחות הביטחון כיתרו את מחנה הפליטים, בית החולים הדסה מעדכן, כי מצבו של הפצוע מהפיגוע אינו יציב ומוסיף להיות קשה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הפיגוע בעטרות (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בזמן שכוחות הביטחון עושים מאמצים לאתר את המחבל מהפיגוע במוצאי שבת בשועפט, מצבו של המאבטח שנפצע בפיגוע ממשיך להיות קשה. שמו לתפילה: חיים דוד בן אסתר.

בבית החולים הדסה עין כרם מעדכנים: מצבו של הפצוע מהפיגוע מאזור שועפאט, אינו יציב, ומוסיף להיות קשה. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגיה, בני משפחתו שוהים לצידו כל העת".

בערב החג עדכנו ב'הדסה' על מצבו של המאבטח ואמרו: "הבחור בן ה-30 אשר נפצע אתמול באורח קשה באירוע הירי באזור שועפאט, עבר במהלך הלילה ניתוח על ידי צוות נוירוכירורגי בהדסה עין כרם. הבוקר מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי כשהוא מורדם ומונשם. מצבו מוסיף להיות קשה".

כזכור, מחקירת הפיגוע עולה כי כאשר המחבל הגיע למחסום, הוא שלף המחבל נשק והחל לירות לעבר הלוחמים והמאבטחים המוצבים במקום, רצח לוחמת ופצע מאבטח.

המחבל ירה 7 כדורים לעבר אנשי הביטחון עד אשר נתקל במעצור בנשק - ונמלט מהזירה. הנהג כאמור הסגיר את עצמו, והסריקות אחר המחבל נמשכות.

סמל נועה לזר הי"ד היא הלוחמת שנהרגה במוצאי שבת במהלך פיגוע הירי במחסום שועפאט. סמל נועה לזר הי"ד בת 18 מבת חפר, לוחמת מעברים בגדוד ארז של המשטרה הצבאית. היא הועלתה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותה. "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוות", מסר דובר צה"ל.

ביממה האחרונה משטרת ישראל עצרה 3 חשודים במעורבות בהפרות סדר במזרח ירושלים שכללו יידוי אבנים, זריקת בקת"ב וירי זיקוקין לעבר כוחות המשטרה שפעלו במקום.

אמש, שוטרי תחנת שלם של מחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב, עצרו חשוד (35, תושב עיסאוויה), שהשתתף בהפרת סדר שהתרחשה זמן קצר קודם למעצרו בעסאוויה שבמזרח ירושלים וכללה יידוי אבנים, ירי זיקוקין והשלכת בקת"ב לעבר כוחות המשטרה שפעלו במקום ונאלצו להשתמש באמצעים לפיזור הפרות סדר. כתוצאה מיידוי האבנים נפצע באורח קל שוטר שפעל במקום.

במקרה אחר, חשוד (21, תושב כפר עקב) שזרק בקבוק לעבר שוטרים שפעלו במעבר קלנדיה, נעצר על ידי השוטרים.
בנוסף, בפעילות היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב אמש בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים, ערכו השוטרים חיפוש בבית חשוד (21, תושב סילוואן) שהשתתף בהפרות סדר שהתרחשו בימים האחרונים במזרח ירושלים, ותפסו מספר בקבוקי תבערה המוכנים להפעלה וכוורת זיקוקין.

כמו כן, בימים האחרונים נעצרו ע״י שוטרי מחוז ירושלים חשודים נוספים בגין חשד למעורבותם בהפרות סדר שהיו לאחרונה במזרח העיר ובמ.פ שוועפאט.

בנוסף לארבעת החשודים שנעצרו בחשד למעורבות בפיגוע ואתמול הוארך מעצרם בבימ״ש עד ליום ראשון, עוכבו ונעצרו לחקירה חשודים נוספים מסביבתו של המחבל. חקירת הפיגוע נמשכת ע״י היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ושב״כ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר