כאב ראש למו"ל

הספר של נתניהו הודלף במלואו לרשת, בהוצאה לאור מאיימים

האנשים שמאחורי האוטוביוגרפיה החדשה של נתניהו נלחמים במפיצי הספר ברשתות. המו"ל הודיע כי ישלם אלפי שקלים לאלו שיתעדו הפרות (משפט)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ספרו של נתניהו (צילום: כיכר השבת)

ספרו של נתניהו "ביבי: סיפור חיי", שבו מגולל ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו את קורותיו, הודלף לאחרונה ומופץ ברשתות החברתיות במלואו בקובץ PDF מקורי - מה שעלול לפגוע ברווחיה של ההוצאה לאור.

בהודעה שפרסם היום רותם מ. סלע, המוציא לאור, איים כי יתבע את המפרים. זה עודד גולשים ברשתות החברתיות לשלוח לו צילומי מסך מהפצת הספר, תוך שמבטיח סכום של 1,000 שקל למתעד הפרות שיגיעו לבית משפט.

"הגיע לידיעתי כי ישנם גזלנים המפיצים עותקים דיגיטליים גנובים של ביבי:סיפור חיי", כתב הוציא לאור. "אם נתקלתם במפיץ בקבוצת וואסטאפ או טלגרם, אנא תעדו את ההפצה ואת פרטי המפיץ. המתעדים יזכו ב-1,000 ש"ח על כל הפרה שתגיע לבית משפט. הקנס אגב, הוא 100,000 ש"ח ללא הוכחת נזק. אנא הפיצו הודעה זו".

הספר, שלפי דיווחים נמכר כבר בעשרות אלפי עותקים, יצא לאור תחת הוצאת הספרים "שיבולת", והוא ספרו הראשון של נתניהו מזה למעלה מ-25 שנה.

מרותם סלע מאיר מהוצאת הספרים "שיבולת" נמסר בתגובה: "הובא לתשומת ליבנו שהספר מופץ בקבוצות שונות ברחבי הרשת. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו גם לתעד את ההפרות וגם ליידע את מי שמפיץ כנגד החוק את הספר על כך שהוא עובר עבירה. אנחנו מתכוונים למצות את ההליכים עם כל מי שהפיץ עותק לא חוקי של הספר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר