בקהילת גור בדימונה

המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים קיים השתלמות כלכלית

המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים קיים בימי "בין הזמנים", השתלמות בנושאי כלכלת בית לעשרות אברכים מקהילת חסידי גור בדימונה (בארץ)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ר' ישראל דקלבוים, מנהל הפעילות בחברה החרדית בבנק הפועלים ציין בדבריו את חשיבות המודעות להתנהלות כלכלית נכונה בייחוד למשפחות ברוכות ילדים המתגוררות בערים המוגדרות כפריפריה בצפון ובדרום. "הציבור החרדי גדל והולך ב"ה ומטבע הדברים מאתר ישובים חדשים בהם הוא תוקע יתד. המודעות לתהליכים כלכליים הכרחית וחיונית לביסוס ולהבטחת עתידה הכלכלי. בנק הפועלים והמרכז לצמיחה פיננסית רכשו נסיון רב בהתאמת השרותים הבנקאיים לצרכים של הציבור החרדי".

אופיר בקר, מרצה מטעם המרכז לצמיחה פיננסית, עוסק ב-20 שנים האחרונות ביעוץ ואימון אישי ועסקי. את הרצאתו הקדיש למכלול נושאים שענינם תכנון וניהול תקציב הבית והמשפחה, דרכים להתייעלות בניהול כלכלת הבית, חשיבות החסכון, היכרות עם דמי ניהול הפנסיה והביטוחים ודרוג האשראי ללקוח הפרטי.

הרב אברהם נחמן גוטרמן, רב הקהילה, דיבר על חשיבות ההתנהלות הכלכלית האחראית המוטלת על כל אחד. כך, למשל, יש לנהוג בכל הקשור לנטילת הלוואה. "הלוואה יש ליטול רק כאשר זו חיונית והכרחית וגם זאת בסכומים נדרשים בלבד. כבר בשעת נטילת ההלוואה יש לוודא שאכן תהיה אפשרות להחזיר את ההלוואה. יראת שמים מובילה להתנהלות אחראית וכדבעי".

עשרות האברכים שהשתתפו במפגש הודו ליוזמה וציינו כי הדברים והתובנות שהושמעו במהלכו העשירו את הידע הכלכלי ותרמו להבנה רחבה יותר באשר לניהול אחראי של כלכלת הבית והמשפחה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר