קשרים לא נאותים?

מתווה ההסכם עם לבנון והקשר ליועץ הקרוב של לפיד

הלל קוברינסקי, מבכירי 'יש עתיד' ומנהל הקמפיין שלה, היה מעורב בשיחות עם חברי ממשלה בנוגע להסכם עם לבנון, זאת למרות שאחותו מרוויחה מכך ישירות (בארץ)

לפיד היום בביקור ב'כריש' (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

הלל קוברינסקי, מבכירי 'יש עתיד' ומנהל הקמפיין שלה, שלא נושא בתפקיד רשמי במשרד רה"מ, היה מעורב בשיחות עם חברי ממשלה בנוגע להסכם עם לבנון, על פי הדיווח בחדשות 13 היה לכך טעם לפגם שכן אחותו של קוברינסקי מכהנת כסמנכ"לית בחברת האנרגיה "דוראד", שחתומה על הסכם עם חברת "אנרג'יאן" לרכישת גז טבעי שיופק מאסדת הגז "כריש" ולמעשה תרוויח ישירות מההסכם.

לטענת גורמים בממשלה, קוברינסקי ניסה לשכנע בכירים בממשלה בחשיבות ההסכם עוד לפני ההצבעה עליו והוא גם תדרך את השרים במסגרת המקפיין של המפלגה.

חתימת ההסכם עם לבנון, כפי שציין ראש הממשלה לפיד בעצמו בציוץ בטוויטר תאפשר את הפקת הגז ממאגר כריש ולמעשה משרתת לחלוטין את אחותו של קוברינסקי. זאת לצד עמדת מערכת הביטחון ושר הביטחון גנץ שצידדו אף הם בהסכם.

ביש עתיד מתחמקים ומגיבים לשחיתות לכאורה בהסכם הגז שנחשפה בחדשות 13: "מדובר בשקר מוחלט שבינו לבין המציאות אין שום קשר. להסכם עם לבנון אין קשר להפקת הגז מכריש. בקיצור – הידיעה אינה נכונה".

מעורך דינו של הלל קוברינסקי נמסר: "הוא לא היה מעורב כלל במו"מ על ההסכם, רק סייע בתדרוך התקשורתי. ההסכם בין "דוראד" ל"אנרג'יאן" נחתם ב-2017 ואחותו של קוברינסקי לא הייתה מעורבת בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר