הפיגוע הרצחני באריאל

"אני רוצה את אבא שלי", זעקה הבת בהלוויה; תמיר אביחי הי"ד הובא למנוחות

מאות בני אדם ליוו למנוחות את תמיר אביחי הי"ד, בן ה-50, שנרצח בפיגוע הרצחני באריאל והותיר 6 ילדים | "אני רוצה את אבא שלי", ספדה בתו שחר בבכי, "אתה לא יכול להשאיר אותי לבד" | יוסי דגן: "תמיד היית החייכן והאופטימי, תמיד עזרת בשמחה לכל מי שהיה צריך" | הבן בן ה-11 אמר קדיש על אביו | תיעוד דומע (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הבכיות במסע הלוויה (צילום: Erik Marmor/Flash90)

מאות בני אדם ליוו הערב (שלישי) למנוחות בבית העלמין בברקן את תמיר אביחי הי"ד, בן ה-50, שנרצח הבוקר בפיגוע הרצחני באריאל. תמיר אביחי הי"ד התגורר בקרית נטיפים והותיר אחריו אישה ושישה ילדים, בהם חמש בנות ובן בן 11 שאמר את הקדיש.

(צילום: Erik Marmor/Flash90)

שחר, ספדה בבכי לאביה ואמרה: "אבא, מלך שלי. החבר הכי טוב שלי. לקחו לי את החבר הכי טוב שלי. אתה היחידי שיודע לקרוא אותי. הייתי נותנת הכל כדי שתהיה פה. אני מחכה שתבוא ותגיד שעבדת עלינו.

"אני לא יודעת איך אסתדר בלעדיך. אני חייבת לדבר איתך אבא, אני מתחננת. אני אוהבת אותך. אתה האבא הכי טוב בעולם. תבטיח שתשמור עלינו מלמעלה. אני מבטיחה לשמור על אחים שלי".

"אני רוצה את אבא שלי", סיימה שחר בבכי קורע לב, "אתה לא יכול להשאיר אותי לבד".

(צילום: Erik Marmor/Flash90)

בת נוספת, דיקלה, ספדה לאביה ואמרה כי "בכל שיחת טלפון אמרת שאתה אוהב אותי. גם אני. אני מתגעגעת לחיבוק שלך, חיבוק של אבא. אני רק רוצה לשמוע את קולך. לא נפטרת, נרצחת בדם קר. גם הבוקר לא הספקתי להיפרד ממך כמו שצריך. תשמור עלי מלמעלה, אני מתגעגעת".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ספד לו ואמר: "תמיר, איך אפשר לעמוד כאן לפני מיטתך ולספוד לך, הקדוש תמיר אביחי הי"ד, זה בלתי נתפס. בלתי נתפס שנפלת חלל על אדמת השומרון בה חיית, כמו כולנו, בה חיית בשמחה ובאהבה גדולה - תכונות שכל כך אפיינו אותך.

(צילום: Erik Marmor/Flash90)
(צילום: Erik Marmor/Flash90)

"תמיר, היית מוכר ואהוב מאד בקהילת קרית נטפים. תמיר תמיד היית החייכן והאופטימי, תמיד עזרת בשמחה לכל מי שהיה צריך. תמיר, היית גאה מאד בילדים ובנכדים שלך ואהבת כל כך לדבר עליהם. הלב הרחב שלך תמיד הביא לנתינה גדולה, כלפי כל מי שסבב אותך. תמיד כשפגשתי אותך, הקדמת לי שלום עוד לפני שהספקתי לומר מילה, כי כזה היית - איש חסד, אהבת את כולם וכולם אהבו אותך. אני מתקשה להאמין שלא אזכה יותר לראות את מאור הפנים שלך, את האהבה שלך, לא נוכל להחזיר לך אהבה.

"אנו נמצאים כאן עכשיו כי ממשלת ישראל הפקירה את הביטחון, לא החזירה את המחסומים, לא החזירה את ההרתעה, לא יצאה למבצע נחוש נגד הטרור. מכאן אני פונה לממשלות ישראל, היוצאת והנכנסת: לא נוותר בפסיק על הביטחון בשומרון, לא נוותר בפסיק על הריבונות והמשילות, זו הארץ שלנו - ואת זה אנו דורשים מהממשלה היוצאת שנכשלה כשלון חרוץ בכבוד הלאומי, גם בימים הספורים שנותרו לה, ואת זה אנו דורשים גם מהממשלה החדשה שעתידה להכנס, לשם כך נבחרתם ובכך תיבחנו, כדי להחליף ולשנות את כל התפיסה מקצה לקצה: להחזיר את המחסומים, לא להעניק היתרי עבודה למחבלים, וכן לצאת למבצע נרחב של פירוק תשתיות הטרור וההסתה של הרשות הפלסטינית הרצחנית. מי שעומד מאחורי הרצח הזה הוא המחבל בחליפה אבו מאזן, שידיו מגואלות בדם הקדושים, בדמו של חברנו תמיר הי"ד.

(צילום: Erik Marmor/Flash90)
(צילום: Erik Marmor/Flash90)

"אנו עומדים כאן כואבים, בוכים, אך לא עומדים כאן שבורים! המתיישבים בקרית נטפים, ובכל השומרון ממשיכים את החלוצים והמתיישבים של תלמידי הגר"א, העליה הראשונה והשניה, דגניה, כנרת, חומה ומגדל וקיבוצי העמק. אנו מייצגים את עם ישראל כולו ונשבעים כאן ליד מיטתך: לעולם לא נישבר! נבכה, נכאב, נחבק איש את רעהו, ונרים את הראש, לבנות התיישבות מנצחת, להפריח ולהצמיח את לב הארץ האהובה שלנו.

"משפחת אביחי היקרה, כולנו המומים וכואבים, משפחת השומרון כולה ספגה מכה קשה, איבדנו את תמיר הי"ד, האבא, הסבא, החבר האהוב והנפלא. לעולם לא תהיו לבד, תמיד נהיה אתכם, אנו מחבקים אתכם ואוהבים אתכם ותמיד תמיד נהיה יחד.

(צילום: Erik Marmor/Flash90)

"תמיר, עמוד על יד כסא הכבוד ותזעק למעננו, למען קהילת קרית נטפים, למען השומרון, למען מדינת ישראל ולמען חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, שיאמר הקב"ה לצרותינו די. אנו מבטיחים להילחם ולהתאמץ כדי שכך יהיה. תהא נשמתך הקדושה צרורה בצרור החיים, אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר