הדקירה הקשה בחולון

בת הנרצח במעבר החציה: "הכיפה של החשוד - חילול השם"

יורי וולוקב, מי שנרצח במעבר חצייה בשבוע שעבר על ידי אופנוען בשל ויכוח מובא למנוחות | בתו זועמת ותוקפת את העובדה שהחשוד הגיע עם כיפה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

מאות משתתפים בהלוויתו של יורי וולקוב שנדקר למוות במעבר חציה על ידי אופנוען בשבוע שעבר ברחוב בעיר חולון.

בריאיון שקיימה בתו מוקדם יותר היום (ראשון) ל'וינט', תקפה את העובדה שהרוצח של אביה הגיע עם כיפה לדיון בבית המשפט:

"הכיפה שהוא שם על הראש בדיון היא הצגה. ראיתי כשהוא נכנס שהוא הסתיר את פניו, לא היה מוכן להתנצל. הוא אמר בפירוש 'לא'. אני לא מאמינה לשום דבר שלו. לכיפה במיוחד – אני לא מאמינה שהוא שם כיפה, זה חילול השם מה שהוא עושה עכשיו".

בהמשך, ספדה לו בהלוויתו ואמרה: "היית חלק בלתי נפרד מהמשפחה. עדיין לא מאמינים שתיטמן באדמה ולא תשוב לחבק אותנו. אנחנו לא מאמינים שאדם רע עשה לך חור בלב ועשה גם בלב של כולנו חור. תשמור עלינו מלמעלה. כל המדינה נתנה לנו גב ותומכת בנו. תודה אבא, על הכול. נתגעגע אליך".

מנכ"ל בית החולים, פרופ' גמזו אמר: "את יורי הכרתי ככוח עזר במיון. ראיתי פנים אוהבות, שמחות. הוא נתן ביטחון שאנחנו עושים את הדבר הנכון. הביטחון האישי שלנו חייב להישמר. בכל פעם שמתחילים ויכוח בכביש צריך לזכור את יורי. צריך להוציא את האלימות מחיינו".

יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר הגיע ללוויה וספד: "יורי היקר, הסכין שפגעה בך פגעה בלב של כולנו. את האלימות צריך לגדוע. הגעתי לחזק אתכם, אומר לכם שכשאכנס לתפקיד האלימות תפסיק. זה קשור לחינוך בבית ספר ולמשטרה חזקה שפועלת נגד אותם ארורים. הרצח הזה חמור מאוד. נעשה הכול בעתיד כדי למגר את האלימות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר