תאונה קטלנית

כביש המנהרות: פועלים נפגעו מרכב - ונמצאו ללא רוח חיים

כוחות ההצלה שהגיעו לזירת התאונה מצאו את הגברים, בשנות הארבעים לחייהם, כשהם במרחק של עשרות מטרים מהרכב הפוגע, ומוטלים ללא רוח חיים על האדמה (חדשות)

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

שני פועלים כבני 40 נהרגו לפנות בוקר (שישי) פגיעת רכב חולף בכביש 60 במנהרה סמוך להר גילה לכיוון דרום. צוותי מד"א שהגיעו למקום התאונה נאלצו לקבוע את מותם של שני הגברים.

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 3:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על ככה"נ שני פועלים שנפגעו מרכב חולף בכביש 60 במנהרה סמוך להר גילה לכיוון דרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של שני הפועלים, גברים כבני 40.

חובש רכוב על אופנוע מד"א מוחמד עליאן ופראמדיק מד"א אברהם צנוירט סיפרו: "כשהגענו למקום הבחנו ברכב בצידי הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד בחלקו הקדמי ובמרחק של כ-30 מטרים שכבו 2 גברים כבני 40".

"הם סבלו מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, הם היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

מדוברות המשטרה נמסר כי "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל פתחו הלילה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שארעה בכביש 60 (המנהרות), במהלכה נפגעו מרכב חולף 2 פועלים שבתום מאמצי הצוותים הרפואיים, נקבע מותם. בוחני תאונות הדרכים שהגיעו לזירה, החלו באיסוף עדויות וממצאים וחקירת נסיבות התאונה נמשכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר