שני פועלים נהרגו

קריסת הפיגומים בגבעת זאב: מנהל באתר נחקר ונעצר

כמעט שבוע אחרי ששני פועלים נהרגו מקריסת פיגומים בגבעת זאב, במשטרה אומרים כי עכבו לחקירה מנהל באתר הבניה, תושב השטחים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |

במשטרה אומרים הערב (ראשון) כי עכבו תושב השטחים, מנהל באתר הבנייה בגבעת זאב בו נהרגו שני פועלים פלסטינים מקריסת פיגומים.

במשטרה אמרו כי באירוע בו נפצע גם פועל אחר במצב קשה, עוכב לחקירה בלהב 433 ובסיומה נעצר ובהמשך יובא לדיון להארכת מעצרו.

עוד אומרים כי "בסיום החקירה החשוד נעצר ומחר בכוונת חוקרי יחידת פלס לבקש את הארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ. החקירה נמשכת."

כזכור, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 2 גברים בשנות השלושים והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים הדסה בהר הצופים גבר כבן 32 במצב בינוני, בהכרה מלאה עם חבלות בבטן בנוסף טופלו 3 פועלים שלקו בהתקף חרדה.

יוסי גוטהולד ואבי יודקאווסקי חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בקריסת ענק של פיגומים באתר בניה. הענקנו עד כה סיוע למספר נפגעים בהכרה. כמו כן: ישנו נפגע נוסף שעדיין לכוד וללא הכרה. יש גם חשש ללכודים נוספים. כוחות כיבוי פועלים בזירה".

חובשי מד"א אלי ריימונוד ומשה בלך סיפרו: "כשהגענו הייתה המולה ושמענו צעקות, ראינו ערימה של פיגומים שקרסו מגובה בבנין בן 12 קומות, הבחנו במספר פועלים שהתהלכו במקום לאחר שלקו בהתקף חרדה, ניסנו להשיג מידע ממנהלי האתר כמה פועלים עבדו במקום באותו הזמן כדי לוודא שמאתרים את כולם. מתחת לפיגומים נלכדו 3 פועלים הראשון חולץ בהכרה מלאה כשהוא סובל מחבלות בבטן ובגפיים, לאחר דקות ארוכות חולץ פועל נוסף גבר בשנות השלושים עם חבלה רב מערכתית כשהוא ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו, לאחר כמעט כשעתיים בפעולות חילוץ מורכבות וממושכות חולץ הפועל השלישי שנלכד, כשהוא ללא סימני חיים ומותו נקבע במקום".

מטעם כבאות והצלה נמסר: "סמוך לשעה 12:00 התקבל דיווח במוקד 102 של כב"ה מחוז יו"ש על קריסת פיגום באתר בנייה בן 7 קומות. 7 צוותי חילוץ פועלים במקום לאיתור לכודים. שני לכודים חולצו, צוותי החילוץ ממשיכים לפעול לאיתור לכודים נוספים. 4 צוותי תגבור כולל מנוף ממחוז ירושלים בדרכם למקום".

מבית החולים 'הדסה הר הצופים' נמסר כי "אל יחידת הטראומה פונה פצוע אחד בן 30 מקריסת הפיגום בגבעת זאב. מצבו בינוני יציב, בהכרה מלאה. עובר בשעה זו הערכה ובדיקות נוספות",

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר