הקלטה מצמררת

אמם של האחים שנרצחו: "חטפנו סטירת לחי מהקב"ה"

אמם של שני הנרצחים בפיגוע הירי בשומרון: האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב מהר ברכה הקליטה מסר חיזוק ועידוד לנוער היישוב בו הם מתגוררים (חדשות בארץ)

משפחת יגל (צילום: באדיבות המשפחה)

אמם של שני הנרצחים בפיגוע הירי בשומרון: האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב הי"ד מהר ברכה, הקליטה מסר חיזוק ועידוד לנוער היישוב בו הם מתגוררים. ההורים: אסתי והרב שלום הם רכזי הנוער של הר ברכה והיא בחרה להתגבר על הכאב הנורא כדי לחזק את הנוער ביישוב כשהיא מצהירה "אתם גם הילדים שלי".

אמם של הנרצחים אמרה: "חטפנו סטירת לחי אדירה מהקב"ה. אנחנו מנסים למצוא את הדברים הטובים. יש לנו חור ענק בלב, ושום דבר לא יסגור אותו. לא בנייה, לא הפגנה, לא שום דבר. גם שמחות במשפחה יהיו פלסטר, החור יישאר ואנחנו נלמד לחיות איתו בשמחה ולהמשיך".

"הם היו שניהם בדרך ללימוד תורה, לעשות שירות משמעותי בצבא", המשיכה האם. "אין לי מילים שיכולות לנחם, אין לי מילים שיכולות להביע, אבל אנחנו סומכים עליכם. תכננו לעשות שבת פרידה ובעזרת השם נעשה שבת משמעותית של הנוער ונוכל לדבר ונשמח מאוד שתכתבו סיפורים וזיכרונות ודברים מיוחדים".

כזכור, האחים יגל יעקב והלל מנחם לבית משפחת יניב מהר ברכה הם הנרצחים היום (ראשון) בפיגוע הקשה בחווארה. הלל ויגל, הי"ד למדו במסלול ההסדר בישיבות ההסדר בקריית שמונה וגבעת אולגה, נרצחו בדרך חזרה מביתם לישיבותיהם.

הלל, תלמיד ישיבת ההסדר בקרית שמונה סיים בימים אלה ממש שירות משמעותי בחיל הים, ואף הוענק לו לאחרונה תואר מצטיין קורס. בימים אלה ממש חזר מהשירות בצבא לפרק הלימוד הנוסף במסגרת מסלול ההסדר.

הלל אחיו, תלמיד ישיבת ההסדר בגבעת אולגה התגייס אף הוא למסלול ההסדר וסייע בתחילת השנה בהקמת שלוחת הישיבה בטירת הכרמל. בימים אלו אמור היה להתחיל את ההליכים לקראת גיוסו הקרבי לצה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר