רוצחי אילן גנלס

הפלסטינים תיעדו: כך כוח צה"ל נכנס ללכוד חוליה ליד יריחו

בטנדר לבן: הפלסטינים הוציאו תיעוד בו נראים חיילי צה"ל יוצאים מטנדר לבן, לטענת הפלסטינים, מדוב בחיילים שתפסו מוקדם יותר היום את החוליה שרצחה את אילן גנלס הי"ד | צפו בתיעוד (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

כוחות הביטחון כיתרו מוקדם יותר היום (רביעי) את ביתו של אחד המחבלים שביצעו את הפיגוע האחרון בבקעה בו נרצח אילן גנלס הי"ד.

על פי דיווחים פלסטינים, כוח צה"ל הגיע למחנה הפליטים בו שהו המחבלים, עם טנדר לבן וחסוי, הפלסטינים אף צירפו לכך תיעוד.

כזכור, לפני מספר שעות יצאה הודעה רשמית ומשותפת לכלל כוחות הביטחון, בה נאמר: "לוחמי צה״ל בפעילות משותפת עם שב"כ ומג"ב, פעלו לפני זמן קצר במחנה הפליטים עקבת ג'אבר בסמוך ליריחו. על בסיס מידע מודיעיני של שב״כ תפסו הכוחות שני מחבלים החשודים בביצוע פיגוע הירי שלשום (ב') בו נהרג אילן גנלס ז״ל. במהלך המעצר זוהתה פגיעה בפעיל שניסה להימלט מביתם של המפגעים בעת המעצר".

עוד נמסר מטעם כוחות הביטחון: "בפעילות נתפסו אמצעי לחימה שהיו ברשות המחבלים. החשודים שנעצרו הועברו להמשך חקירת שב"כ".

בסוכנות הידיעות 'וופא' דווח על שלושה פצועים פלסטינים. קודם לכן דווח בסוכנות, כי הכוחות צרים על בית השייך למשפחה פלסטינית של מאהר שלון.

מושל יריחו, ג'יהאד אבו אל-עסל, אמר בתגובה לחילופי האש: "המצב קשה מאוד במחנה הישראלים תוקפים באופן ברברי וללא הצדקה. אנחנו לא יודעים מה מספר הפצועים משום שהצבא הישראלי מונע את ההגעה שלנו לאזור העימותים".

כזכור, מתוצאות התחקור הראשוני של צה"ל בזירת הפיגוע בצפון ים המלח עולה כי המחבלים פתחו בירי לעבר רכב ישראלי בכביש 90 סמוך לצומת מול נבו. אזרח ישראלי כבן 27 נפצע באורח אנוש כתוצאה מהירי ומאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים.

על פי התחקיר, המחבלים המשיכו בנסיעה לצומת בית הערבה וירו לעבר רכב ישראלי נוסף. לא היו נפגעים כתוצאה מירי זה. המחבלים המשיכו בנסיעה וירו פעם נוספת, ללא נפגעים.

בהמשך, בעת שהמחבלים שרפו את רכבם, הגיע למקום כוח משטרתי שפתח באש לעברם. המחבלים השיבו באש ונמלטו מהמקום.

מדובר צה"ל נמסר: "כוחות צה"ל ומשטרה הציבו מחסומים ועמדות בידוק. הכוחות מבצעים סריקות נרחבות באזור".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר