קולקציית חג מרהיבה

הצורפים, לרגעים שעוברים מדור לדור

הפסח הזה מפארים את שולחן הסדר עם Merdinger Collection קולקציית חג מרהיבה מבית הצורפים לרגעים בלתי נשכחים, ועכשיו ב-30% הנחה! (צרכנות)

מגוון הדגמים, לצד טווח המחירים הרחב, מאפשרים לחגוג בהידור ובשמחת חג אמיתית (צילום: יח"צ)

פרטי האמנות מבית הצורפים מלווים אתכם כבר יותר מ-70 שנה בשבתות, חגים ואירועים מיוחדים עם קולקציות המפארות כל בית יהודי. גם בחג הפסח הקרוב, הצורפים, כמותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל, מעניקים לציבור את האפשרות להדר ולכבד את שולחן הסדר בכלי כסף מיוחדים במינם, ובמבצע משתלם במיוחד: 30% הנחה על מגוון פריטים לפסח.

לקראת חג הפסח הצורפים משיקה מגוון פריטים מרהיבים ויחודיים בעיצובו של יעקב מרדינגר, האמן והצורף המוביל, במבחר סגנונות עיצוב לשולחן סדר יוקרתי ומעורר השראה, שיצור רגעים בלתי נשכחים גם לדורות הבאים.

בין שלל העיצובים היוקרתיים ניתן למצוא את Yakov Merdinger Collection המהודרת הכוללת: קערות סדר, מעמדים למצות, בקבוקים ליין, מחלקי יין, סטי גביע וצלחת, ועוד מבחר כלי שולחן נוספים מכסף טהור, המוצעים ב30% הנחה ובהטבות ייחודיות לקראת החג.

לצד פריטי הכסף הטהור, הצורפים מציעה עולם חדש של עיצובים טרנדיים לבית ולשולחן בציפוי כסף תחת המותג "מרדינגר סטודיו" מבית הצורפים. המותג נולד בשנה האחרונה על מנת לייצר תפיסה עיצובית חדשנית המשלבת בין פונקציונאליות לאסתטיקה ונגישות במחיר ובין מסורת לחדשנות בהשראת העולם העיצובי המקורי של הצורפים.

מותג מרדינגר סטודיו מציע מנעד רחב של פריטים ממגוון מתכות איכותיות בציפוי כסף, ופריטים מחומרים איכותיים אחרים כגון: מערכות אוכל מפורצלן בעיצובים מקוריים ובאיכות בלתי מתפשרת , כלי קריסטל, עץ ועוד. בנוסף לעיצובים מגוונים, מהעיצובים הקלאסיים ועד העיצובים המודרניים נקיים. ייחודיות הקולקציות של מותג מרדינגר סטודיו מבית הצורפים, היא המחירים הנגישים, שיתאימו לכל כיס. מדובר במגוון ענק של פריטי עיצוב ומתנות לחג החל מ-150 ₪ .

המבחר זמין לרכישה בכל סניפי רשת הצורפים ברחבי הארץ גם באונליין >>

סניפי כיכר השבת ובני ברק התרחבו ומציעים מחלקה שלמה וחדשה של המותג מרדינגר סטודיו החדש. הקולקציות המרהיבות של מרדינגר סטודיו הן מענה מושלם והבחירה הטבעית למחפשים מתנות איכותיות במחיר משתלם.

יעקב מרדינגר, צורף אמן ובעלי הצורפים: "כמותג כלי כסף בינלאומי, אנו גאים ונרגשים להוות במשך שנים חלק בלתי נפרד משולחן הסדר של אינספור משפחות ברחבי העולם"

יעקב מרדינגר, צורף אמן ובעלי הצורפים: "כמותג כלי כסף בינלאומי, אנו גאים ונרגשים להוות במשך שנים חלק בלתי נפרד משולחן הסדר של אינספור משפחות ברחבי העולם, ולהעניק לציבור את האפשרות להדר ולכבד את החג עם שולחן חג מפואר המעוטר בכלי כסף מיוחדים במינם. מגוון הדגמים שאנו מציעים, לצד טווח המחירים הרחב, מאפשרים לחגוג בהידור ובשמחת חג אמיתית"

מבצע פסח בתוקף בין התאריכים כ"ו באדר- כ"א בניסן, 19.3.23-12.4.23 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם.
אין כפל מבצעים. תקף על הפריטים המשתתפים במבצע בלבד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד הצורפים: 072-3700368, באתר האונליין www.hazorfim.co.il או בסניפי הרשת בירושלים, בני ברק, תל אביב, רעננה, נתב"ג, כפר דניאל וחיפה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר