בתלפיות המתחדשת

מתחם התנופה – מרכז העסקים החדש של ירושלים

המשרד שלך הוא הפנים של העסק שלך, הגיע הזמן להתקדם מהמשרד הישן, למשרד חדשני ויוקרתי במרכז החדש של ירושלים (נדל"ן)

לוקיישן מנצח - מפגש הרחובות הראשיים בתלפיות, בסמיכות לשני קניונים גדולים, על קו הרכבת הקלה (צילום: 3dvision)

משרדים רבים במרכז ירושלים שוכנים בבניינים מיושנים שהוסבו במהלך השנים למבני משרדים. הבניינים שמראש לא הותאמו לשטחי עבודה, סובלים לרוב מתקלות חוזרות ונשנות, כגון: מעליות הנתקעות פעמים רבות, פיצוצים חוזרים במערכת האינסטלציה, דלתות חורקות, רעשים בלתי פוסקים ושטחי חנייה דלים.

כמו כן, משרדים רבים שוכנים באזורים עתירי תנועה ובעיות פקקים, המעיקים על הפעילות השוטפת של המשרד. לא פעם מוצאים את עצמם בעלי העסקים בעיר ממתינים זמן רב ללקוחות עימם קבעו פגישה, וחלקם אף נאלצים להעתיק את פגישות העבודה לבתי קפה ומסעדות באזורים מרוחקים.

מתחם התנופה ההולך ונבנה כעת בשכונת תלפיות המתחדשת בירושלים, הינו התשובה האולטימטיבית לבעיות אלו. מתחם משרדים יוקרתי וחדשני אשר מוקם במיוחד עבור משרדים ושטחי מסחר ומעניק לשוהים בו יוקרה בלתי מתפשרת, סביבת עבודה שקטה, נוחות מרבית ושטחי חנייה רבים. כמו כן, הוא ממוקם באזור עם נגישות תחבורתית מצוינת, דבר המסייע בהגעה וביציאה ממנו.

אין ספק כי יתרונות אלו ועוד רבים נוספים יהפכו את המתחם למרכז העסקים, הפנאי והתעסוקה הבולט של ירושלים בכלל ושכונת תלפיות בפרט.

המתחם הכולל שילוב שימושים של מסחר ומשרדים, היוצא לשיווק בימים אלו, ממוקם בלוקיישן מנצח - מפגש הרחובות הראשיים בתלפיות, בסמיכות לשני קניונים גדולים, על קו הרכבת הקלה ועם נגישות רבה להגעה מכלל קצוות העיר ומחוצה לה. לאחר הגעה נוחה וקלה למתחם, יחכו למגיעים מתחם חניות גדול בארבעה מפלסי חנייה שונים ונוחים.

בפרויקט התנופה, השוכן רק 15 דקות נסיעה ממרכז והכניסה לעיר, ממתינים לבעלי העסקים משרדים רחבי ידיים במגדל CLASS A, בעיצוב יוקרתי וחדשני המעניק להם חוויה מיוחדת של עבודה, עסקים, פנאי ומסחר. לובי מפואר נפרד ו-5 מעליות מרווחות. בעלי העסקים במתחם ייהנו מסביבת עבודה עסקית מודרנית ומפרה המותאמת במיוחד עבורם.

"זיהנו כבר לפני מספר שנים את הפוטנציאל של שכונת תלפיות", אומר צחי סופרין, בעלים וסגן יו"ר דירקטוריון קבוצת סופרין, מיזמי הפרויקט. "ירושלים עוברת מהפכה בכל התחומים, ואין שום סיבה להישאר במשרד הישן העמוס תקלות חוזרות ונשנות, שבו אתם נאלצים להתמודד גם עם מחסור בחנייה, מעליות תקועות וכו'. כאשר מנגד, ממש בימים אלו, נבנה מרכז עסקים חדשני בירושלים שעתיד להכיל אבזור ברמה הגבוהה ביותר, תוך מתן מענה לכל פנייה ובקשה שעלולה לצוץ. כל זאת מבלי להזכיר את העיצוב היוקרתי והמדוקדק שמקנה למשרד מראה עדכני וחדשני.

מדובר במתחם הנבנה במיוחד לצורך אותם בעלי העסקים, המעוניינים לשדרג את חווית העבודה והנוחות שלהם מצד אחד ואת המפגש אל מול הלקוחות מן הצד השני.

אני מזמין אתכם לקחת חלק בפרויקט הגדול הבא של ירושלים, ליצור לעצמכם תדמית מתקדמת ומשודרגת, וליהנות מההתפתחות המדהימה של השכונה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר