עולים על דרך מהפכנית

מסופי טעינה של רב-קו אונליין יוצבו במוסדות החינוך

הילד יצא מהבית עם רב-קו ריק?- הוא ימלא אותו בעצמו בבית הספר • ניתן להזמין מסופי טעינה לישיבות, לסמינרים, לבתי ספר, תלמודי תורה ועוד (תחבורה ציבורית).

מסופי טעינה נוחים לשירות עצמי במוסדות החינוך (צילום: יח"צ)

כל הורה מכיר את העיסוק המתמיד סביב כרטיס הרב-קו: לוודא שהוא מלא, לזכור מתי הטעינו אותו ובכמה, לאחוז ראש לפני שהוא נגמר ולרוץ לחפש עמדת טעינה קרובה לבית, כדי שהילד חלילה לא ייתקע עם רב-קו ריק בדרך הלוך או חזור מהלימודים...

חברת רב-קו אונליין מציעה פתרון פשוט וגאוני שישנה את כל ההתנהלות שהכרתם עד היום: מסופי טעינה נוחים לשירות עצמי, שמוצבים במוסדות החינוך ועומדים לשימוש התלמידים. במסופים יוכלו התלמידים לטעון את כרטיס הרב-קו שלהם בעצמם בקלות ובמהירות.

כדי להימנע מהצורך בהבאת כסף מזומן או אשראי למוסד הלימודים, ההורה רוכש מראש את חוזה הנסיעה בטלפון שמספרו 03-7207406, והחוזה משויך לכרטיס התלמיד לפי המספר הסידורי המופיע על גבי הכרטיס. כשהתלמיד מגיע ללימודים הוא טוען את החוזה המשולם מראש במסוף הטעינה של רב-קו אונליין.

המסופים של רב-קו אונליין מהווים פתרון מעולה גם לבחורי ישיבות ותלמידות סמינר, שמהיום לא יצטרכו להסתובב ברחובות העיר בחיפוש אחר עמדת טעינה. בכל ישיבה וסמינר תוצב עמדת רב-קו אונליין בשירות עצמי, בה יטענו את כרטיסי הרב-קו בנוחות ובביטחה.

מכשירי הטעינה מוגנים וחסומים לחלוטין, בכשרות ועדת הפיקוח לסינון כהלכה שעל ידי בית הדין של הרה"ג ר' מרדכי סילמן שליט"א. כך תהיו רגועים ובטוחים שהילדים שלכם חלילה לא חשופים לסכנה.

הזמינו עכשיו מסופי טעינה מוסדיים לשירות עצמי: 077-2244080

חשבתם שזה הכל?

לרב-קו אונליין יש גם פתרונות מקיפים לנסיעות הצוות, התלמידים והמורים:

מזכירות הסמינרים מכירות את הטרטור בתחילת שנה, כשכל תלמידה מבקשת ליהנות מהנחת סטודנט כמה שיותר מהר. המזכירות נדרשות להדפיס אינסוף אישורי לימודים כדי שכל תלמידה תגיש בעצמה בקשה לפרופיל סטודנט.

מהיום זה יהיה אחרת! מערכת רב-קו אונליין מפעילה מסלול מהיר למוסדות להנפקת כרטיס סטודנט לתלמידים, בהעברה חד-פעמית של רשימת זכאים שמעודכנת ישירות במשרד התחבורה. חסל ביורוקרטיה ועבודת נמלים מתישה.

בנוסף, המערכת מנהלת את תקציבי הנסיעות לצוות ולתלמידים זכאים, מאפשרת הנפקת כרטיסים מרוכזת במשלוח ישיר ומציעה עוד מגוון שירותים מדהימים שיעשו חיים קלים לצוות ההנהלה והמזכירות.

מוכנים לצאת לדרך? בואו!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר