מסייעים לניצחון

פספורטכארד מגדילה את תקציב התרומות שלה למאמץ הלחימה

בנוסף לקרן הסיוע שהוקמה בשבוע הראשון ללחימה, פספורטכארד מבטחת גם את כל משפחות החטופים שיוצאות למסעות הסברה ולמפגשים דיפלומטיים, ותורמת 5,000 שעות עבודה בשכר מלא לעובדים המתנדבים בפעילויות שונות (מלחמה).

עובדי ועובדות פספורטכארד מתנדבים (צילום: יח"צ)

תקציב התרומות של חברת פספורטכארד-דיווידשילד לטובת מאמץ הלחימה גדל ויעמוד על כ-12 מיליון ש"ח. החברה מעדכנת היום כי בנוסף לקרן הסיוע בשווי 8 מיליון ₪, עליה הכריזה החברה כבר בשבוע הראשון ללחימה, החברה מבטחת ללא עלות גם את כל בני משפחות החטופים שיוצאים למשימות דיפלומטיות ולמשימות הסברה ברחבי העולם.

כמו כן החליטה החברה להקצות 5,000 שעות עבודה בשכר מלא לעובדים המתנדבים בפעילויות שונות. מאז החלה הלחימה, עובדות ועובדי פספורטכארד סייעו בקטיף פירות וירקות, ביקרו פצועים בבתי חולים וארזו חבילות עבור התושבים שפונו מאזורי הלחימה.

זאת כאמור בנוסף לקרן הסיוע שהקימה החברה כש-4 מיליון ש״ח ממנה הוקצו לטובת לקוחות החברה שהוזעקו ללחימה בישראל, והביטוח שלהם אינו מכסה את ההוצאות החריגות שנגרמו להם. עוד 4 מיליון ש"ח נוספים הוקצו למימון ביטוח רפואי למתנדבים, שאינם תושבי ישראל והגיעו לישראל ללא כיסוי תקף. (זאת על רקע הודעת חברות הביטוח הזרות על החרגת מצב מלחמה).

לדברי רונית סגל , מנכ"לית פספורטכארד: "אנחנו מצדיעים לעובדים ולעובדות שלנו שגויסו למילואים במטרה לשמור על הבית. אנו גאים בעובדות ובעובדי החברה שנרתמים לסייע בחיזוק החוסן הלאומי מהרגע שהתחילה המלחמה. חברת פספורטכארד ועובדיה מחזקים את צה"ל וכוחות הביטחון, משתתפים בצערן של המשפחות שאיבדו את היקר להן מכל, שולחים החלמה מהירה לפצועים, ומקווים לשובם בשלום של כל החטופים. יחד ננצח!".

עובדי ועובדות פספורטכארד מתנדבים (יח"צ)
עובדי ועובדות פספורטכארד מתנדבים (יח"צ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר