פרשת החטיפה: העסקנית שוחררה, ההורים עדיין לא

העסקנית החרדית החשודה במעורבות בחטיפת הנערה מבני-ברק, משוחררת בשעות אלה לביתה. עו"ד יאיר נהוראי המייצג את העסקנית אמר הערב כי מדובר ב"החלטה נכונה". לכיכר השבת נודע כי בניגוד לעסקנית, זוג ההורים טרם שוחררו ממעצרם, בשל הערעור שהוגש. כל הפרטים, פרסום ראשון

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

העסקנית הירושלמית החשודה במעורבות בחטיפת הנערה מבני-ברק, משוחררת בשעות אלה לביתה. על פי החשד, העסקנית תיווכה בין ההורים לפסיכיאטר שסימם את הנערה.

עו"ד יאיר נהוראי המייצג את העסקנית אמר הערב כי מדובר ב"החלטה נכונה". לכיכר השבת נודע כי בניגוד לעסקנית, זוג ההורים טרם שוחררו ממעצרם - חרף הסיכום שהושג. הסיבה: הוגש ערעור על השחרור.

וכיצד הגיב לכך עו"ד ששי גז? "זו שערוריה של ממש", הוא אומר לנו. "יש כאן ממש רדיפה אובססיבית אחריהם, מדובר בזוג הורים שדאג לבתו".

ביום רביעי השבוע, הגיעו משפחות ההורים והעסקנית הירושלמית לבית-המשפט המחוזי בת"א, מגובים בשחקני חיזוק רציניים שסייעו להפוך במעט את התמונה העגומה.

בנוסף לעו"ד אבי לביא ועו"ד ואתורי ועו"ד יאיר נהוראי - הצטרפו לדיון הדיין הרה"ג רבי מנדל שפרן, בעסקן ר´ שמחה קרקובסקי ובעו"ד הבכיר ששי גז שצורף לתיק.

ראשון דיבר הרב שפרן שאמר לשופט כי "ההורים מבינים שאסור היה להם לעשות את המעשה וכי לביתם יש צרכים ורצונות משלה, למרות שהם גם רק חפצים בטובתה ודואגים לה". עוד אמר, כי "אני מתרשם מהכנות שלהם".

התפנית הדרמטית התחוללה כשהרב שפרן הצהיר לבקשת השופט שהוא פוסק פסק הלכה שאסור להורים לחזור על מעשיהם בשנית והאב והאם הודיעו בבכי חנוק שהם מקבלים את הפסק.

בשל כך ובשל התרשמות השופט כי ההורים אכן מבינים את טעותם ולא ישובו לסורם, הסכים השופט ציון קאפח לשחרר אותם ואת העסקנית הירושלמית למעצר בית בירושלים, תוך ערבות כספית נאותה, ואיזוק אלקטרוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר