"האח הגדול", גרסת ביתר-עלית

שוקמו ושודרגו מאות מתקני גן ומשחקים בעיר החרדית ביתר-עלית ונרכשו 110 מתקנים חדשים שהוצבו ב-90 גנים ציבוריים בעיר * השלב הבא; הצבת מצלמות במעגל סגור למעקב אחר תקינות המתקנים, מניעת מעשי ונדליזם ו...למציאת ילדים אובדים * כל הפרטים על המהפכה (חדשות, בארץ)

חנה בורט | כיכר השבת |
לשמור על הגנים. ראש העיר, הרב רובינשטיין מנכל העיריה הרב גרליץ מנהל אגף שפע הר יוסי יונה ועוזר רהע הרב דייטש בפארק חזון יוסף בעיר

במבצע ענק – "גנים 2010", שנערך במהלך שלושת החודשים האחרונים, השלים אגף שפ"ע של עיריית ביתר עילית את שיקומם, שדרוגם והחלפתם של מתקני הגן, המשחקים והעזרים ב-90 גנים ציבוריים בעיר והתאמתם לתקני הבטיחות החדשים.

כך גם שוקמו תשתיות מערכות ניקוז ותאורה. הותקנו מחסומים מעוצבים בכניסות למניעת כניסת רכבים לשטחי הגנים. שוקמו ונרכשו מתקני מי שתייה והוחלפו מתקני חול שאינם על פי התקן במרבדי גומי בטיחותיים ב- 20 מהגנים.

במהלך המבצע, שבו הושקעו 2 מיליון ₪, תקציב שהושג על ידי ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין, שוקמו מאות מתקני גן ומתקני משחקים ב- 75 מהגנים ונרכשו 110 מתקני משחקים ובהם; מתקני קפיץ דמות, נדנדות, קרוסלות, מגדלי מבוך ועלה ורד שהוצבו ב-15 גנים ציבוריים ברחבי העיר. בהנחיית ראש העיר הותאמו ונרכשו מתקני משחקים, בעלות גבוהה במיוחד, שבהם הותקנו עוגנים בטיחותיים לפעוטות מגילאי חצי שנה עד ל- 3 שנים.

בטקס קצר לציון סיום שלב א´ של המבצע שנערך ב´גן חזון יוסף´ קרא ראש העיר, הרב רובינשטיין לתושבי העיר לשמור על תקינות וניקיון המתקנים ולהתריע למוקד העירוני בכל מקרה של וונדליזם או תקלות במתקנים. "נעשה כאן מאמץ כביר, בעלויות גבוהות, כדי להביא לילדי עירנו את הטוב, היפה והבטיחותי ביותר של כל מתקן ומתקן ואני מצפה מהתושבים לעשות מאמץ זהה כדי לשמור על ילדיהם ולהקפיד לדווח בכל מקרה של תקלה". בהנחייתו הוכשר אחד מעובדי העירייה כפקח מוסמך מטעם מכון התקנים שיעקוב מידי חודש ויוודא את תקינות המתקנים והתאמתם לתקני הבטיחות המחמירים בכל הגנים הציבוריים, זאת מלבד הבדיקות השנתיות שעורך מכון התקנים בכל המתקנים בעיר.

מנהל אגף שפ"ע, הר´ יוסי יונה אמר כי המבצע יימשך גם במהלך החודשים הקרובים ובמהלכו יוצבו עשרות ספסלי גן ומתקני אשפתונים חדשים שנרכשו, יוחלפו עשרות לוחות מודעות שהתבלו במהלך השנים ויושלם שדרוג ורכישת מתקנים נוספים בגנים שעדיין לא טופלו.

בשלב הבא מתוכנן להציב מצלמות במעגל סגור בכל הגנים למעקב אחר המתקנים, מניעת מעשי וונדליזם ולמציאת ילדים אובדים. "בימים אלה נבנית תוכנת מחשב ייחודית שתאפשר מעקב מקצועי אחר כל המתקנים. באמצעותה יתאפשר איתור מוקדם וטיפול מהיר בכל מקרה של תקלה באחד המתקנים".

לשמור על הגנים. ראש העיר, הרב רובינשטיין מנכל העיריה הרב גרליץ מנהל אגף שפע הר יוסי יונה ועוזר רהע הרב דייטש בפארק חזון יוסף בעיר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר