מרכז חירום אזורי נחנך ביישוב החרדי תל ציון

תושבי ´תל ציון´ והישובים הרבים מסביב, יכולים מהיום להיות רגועים. "מרכז חירום אזורי" אשר יכלול מרכז מתנדבים, נקודת הזנקה לאמבולנס, כבאית, חדר תרגול, ומחסן ציוד, הוקם השבוע בישוב ´תל ציון´. ראש המועצה בירך על הקמת המרכז ואמר כי בכוונת המועצה לפעול מול משרד הבריאות להצבת עובד קבוע גם לאמבולנס לישוב (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |

תושבי ´תל ציון´ והישובים הרבים מסביב, יכולים מהיום להיות רגועים. "מרכז חירום אזורי" אשר יכלול מרכז מתנדבים, נקודת הזנקה לאמבולנס, כבאית, חדר תרגול, ומחסן ציוד, הוקם השבוע בישוב ´תל ציון´.

המרכז נחנך בטקס בהשתתפות ראש המועצה האזורית אבי רואה, מפקד הכיבוי באזור איו"ש טפסר אמנון אמיר, הרה"ג אברהם גולדברג שליט"א רב קהילת "אבי עזרי" בישוב, יו"ר ´תל ציון´ הרב דוד אזולאי, מתנדבי האזור ותושבים מתל ציון ומהיישובים הסמוכים, כוכב יעקב, פסגות ואדם.

מנהל הישוב "תל ציון" הרב רוני בן חמו אשר הנחה את הטקס אמר כי הישוב השקיע רבות בהקמת מרכז החירום האזורי וזאת על מנת שמתנדבי האזור יוכלו לתת מענה לכל התושבים במקרי חירום ושגרה.

מפקד מערך הכיבוי באזור איו"ש אמנון אמיר הוסיף כי בכוונתו להקים בישוב בקרוב תחנת כיבוי אש במתכונת מלאה, ובה עובדים שיאיישו את התחנה 24 שעות ביממה.

ראש המועצה בירך על הקמת המרכז ואמר כי בכוונת המועצה לפעול מול משרד הבריאות להצבת עובד קבוע גם לאמבולנס לישוב. יו"ר ´תל ציון´ הרב דוד אזולאי הדגיש בדבריו את החשיבות הרבה שעמדה לנגד עיניהם בהקמת המרכז, "המטרה שלנו בהקמתו של מרכז החירום האזורי נבעה מהשאיפה לתת מענה וסיוע לא רק לתושבי תל ציון עצמה, אלא כישוב המרכזי ביותר באזור, עלינו לסייע ולהירתם למען כל ישובי האזורים הסמוכים. אזולאי הבטיח שהישוב ישקיע גם בהמשך בפיתוחו של המרכז.

יו"ר ´וועדת חירום´ בתל ציון הרב אליעזר היימן הודה לראשי היישוב על ההשקעה העצומה במרכז ואמר כי המתנדבים המסורים המתגוררים בתל ציון מטפלים במסירות נפש ובמקצועיות רבה בכל האירועים המתרחשים באזור "אין ספק שהקמת מרכז החירום תסייע לנו הן בהיערכויות השונות והן בטיפול המקצועי, אך אני מקווה שבפועל נשתמש בו בעז"ה רק לתרגולים ולהיערכויות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות