אלעד: 60 כיתות חדשות לשנה הבאה

לאחר מאמצים רבים, לקראת שנת הלימודים תשע"ב, ייבנו בעיר אלעד 60 כיתות לימוד חדשות, לרווחת מאות תלמידי ותלמידות מוסדות החינוך בעיר. ראש העיר, יצחק עידן אמר כי "המראה משובב הלב של ילדי חמד היושבים ועוסקים בחיי עולם, נותן לו את הכוחות להמשיך ולהתאמץ" (בארץ)

חיים שקדי | כיכר השבת |
(פלאש 90)

לאחר מאמצים רבים, לקראת שנת הלימודים תשע"ב, ייבנו בעיר אלעד 60 כיתות לימוד חדשות, לרווחת מאות תלמידי ותלמידות מוסדות החינוך בעיר.

60 הכיתות ייבנו לפי החלוקה הבאה - 12 כיתות גן במימון משרד החינוך ומפעל הפיס, 16 כיתות בבתי הספר לבנות, 16 כיתות בתלמודי התורה, ולקראת אמצע השנה יבנו עוד 16 כיתות לתלמודי התורה בעיר.

ראש עיריית אלעד, יצחק עידן, שם לו למטרה את מוסדות החינוך בעיר, ולשם כך השקיע מאמצים רבים מול משרד החינוך והגורמים המתקצבים במשרדי הממשלה, במטרה למלא את החסר בעיר אלעד, בכל מה שקשור לכיתות לימוד במוסדות החינוך, ובימים אלו הוא מברך על המוגמר, עם האישור הסופי לבניית הכיתות החדשות.

ראש העיר, יצחק עידן אמר כי "המראה משובב הלב של ילדי חמד היושבים ועוסקים בחיי עולם, נותן לו את הכוחות להמשיך ולהתאמץ כדי לספק את כלל צרכי הציבור החרדי בעיר". ראש העיר הוסיף והודה לעל העוסקים במלאכה שתרמו רבות להצלחה, אנשי מחלקת החינוך בעירייה, אנשי מחלקת ההנדסה, וכן חברי הנהלת העיר, בראשם מ"מ מנכ"ל העירייה חזי חנונו שהקדיש רבות מזמנו בדאגה שהכל יבוא על מקומו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר