"יהודים, החוצה!"

מזעזע: חילונים הקימו אתר שמטרתו מחיקת המסורת

קבוצת חילונים הקימה אתר אינטרנט "חילוני.קום" שמטרתו לקעקע כל מה שקשור לשמירה על הציביון היהודי ● "המטרה - לאגד יישובים ושכונות בכל חלקי הארץ, כדי לשמר ולחזק את צביונם החילוני", נכתב באתר ● על הכוונת: חב"ד, ליטאים, ברסלב וחרדים לאומיים ● מזעזע (חדשות, בארץ)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
(אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר)

התרבות של הציבור החילוני בישראל, כך נראה, הגיע לשפל חסר תקדים. שבוע אחרי שחזינו בנוער חילוני בתל-אביב רוקד מול הלוויה של סמי עופר ("כי כאילו מגניב כזה שמישהו מת") ושבועיים אחרי ההפגנה ההזוייה של קבוצת חילונים בעד הקמת מדינת פלסטינית ("למה לא להניף דגל פלסטין?") הגיע הדבר הבא: הקמת אתר אינטרנט שמטרתו - מחיקת כל סממן מסורתי בארץ-הישראל.

הנה חלק מהמטרות שהציבו לעצמם מקימי האתר האנטי-מסורתית, כפי שהם בעצמם כתבו:

1. לאגד יישובים ושכונות בכל חלקי הארץ, כדי לשמר ולחזק את צביונם החילוני.

2. להיאבק בניסיונות השתלטות ממניעים דתיים ובתופעות כפייה דתית שמטרתם לפגוע בצביון החיים החילוני.

3. לרכז מידע בנושאים הקשורים לתופעות של כפייה דתית והשתלטות ממניעים דתיים.

4. לייעץ ולעזור ליישובים ושכונות במאבקם למען חופש מדת באמצעים משפטיים ועל ידי ניהול מאבקים ציבוריים.

5. לטפח תפיסת עולם חילונית במערכת החינוך, ולהיאבק בתופעות של חדירת גופים דתיים וחרדיים למערכת החינוך הממלכתית.

6. לפעול למען שמירה על זכויותיו של הציבור החילוני.

7. לפעול להשרשת תודעה חילונית בציבור.

על הכוונת: יהודים

אתר האינטרנט הוקם על-ידי קבוצת חילונים - במטרה ברורה: לאגד כמה שיותר חילונים במלחמה נגד הדתיים והחרדיים. "חברי הפורום הם פעילים ונציגי ועדי שכונות מעשרות יישובים מכל קצוות הארץ, הסובלים מהטרדות ומפלישה יזומה של גורמים חרדים וחרדים-לאומיים לסביבתם", נכתב באתר.

עוד נכתב - לקרוא ולא להאמין: "לכולם משותפת המצוקה והצורך בהתגוננות ממגמות הולכות וגוברות של חדירת גופים חרדים וחרדים-לאומיים לשכונות בערים וישובים בעלי אופי חילוני.

"מדובר בהשתלטות כוחנית על מבנים ושטחים ציבוריים, פעמים רבות שלא כדין, יצירת תשתיות שתאפשר אכלוס של חוגים חרדים וחרדים-לאומיים בלב יישובים חילוניים, על חשבון צרכי התושבים המקומיים (לדוגמא: מקוואות וכוללים במקום מתנ´´סים ובתי תרבות), פעולות יזומות של החזרה בתשובה המופנות בעיקר כלפי נוער וילדים וניסיונות בוטים להביא לשינוי אורח החיים החופשי המקובל בסביבה. ברוב המקרים זוהי פלישה של קבוצות מאורגנות, בעלות גב כלכלי איתן, הפועלות תוך העלמת עין ולפעמים אף בתמיכה של הרשויות המקומיות".

ומי על הכוונת? עם-ישראל הקדוש: חסידים וליטאים, חב"ד וברסלב, חרדים לאומיים ומתחזקים.

הנה הצצה למספר מקומות בהם מנהלים החילונים מאבק - מתוך האתר: "בית חשמונאי - מאבק בפלישה של חב´´ד, יבניאל - מאבק בפלישת ברסלבים, כפר ורדים - מאבק בפלישה של חב´´ד והקמת מקוה ביישוב חילוני, כפר יונה - מאבק בהקמת קריה חרדית ומבני דת אחרים בשכונות חילוניות, נווה שאנן, חיפה - מאבק בפלישת חב´´ד, קרית יובל - רוממה, חיפה - מאבק בפלישת ברסלבים, רמת אביב - מאבק בפלישה של חב´´ד, גרעין תורני וכולל ליטאי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר