ראש עיריית ניו יורק חנך את תחנת מד"א שתרם בירושלים

"אני גאה על ששמו של אבי ז"ל יהיה קשור לנצח בארגון מגן דוד אדום", כך אמר הערב ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג, בטקס חנוכת תחנת מד"א החדשה בירושלים, אותה תרם על שמו לזכרו של אביו, וויליאם הנרי בלומברג ● לפני הטקס קבע בלומברג מזוזות בכניסה למבנה יחד עם הרבנים הראשיים לישראל

ראובן כהן | כיכר השבת |

מייקל בלומברג, ראש עיריית ניו יורק, הגיע הערב (א') לחנוך את תחנת מד"א החדשה בירושלים על שם אביו, וויליאם הנרי בלומברג ז"ל. את המבנה החדש תרם בחלקו בלומברג מהונו האישי, לצד תרומותיהם הנדיבות של אגודות ידידי מד"א ברחבי ארה"ב שגייסו כספים רבים לטובת הקמת התחנה החדישה.

בלומברג נחת היום בישראל ולאחר שהות קצרה במלונו בירושלים, הגיע בלומברג לתחנת מד"א החדשה ברחוב המ"ג בעיר. את פניו של בלומברג קיבלו מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, נשיא מד"א, פרופ' יהודה סקורניק, שר הפנים, אלי ישי, הרבנים הראשיים לישראל וראש עיריית ירושלים, ניר ברקת.

הפמליה המכובדת סיירה יחד עם מייקל בלומברג ואחותו, מרגו'רי, במבנה החדיש שהוקם והוקדש לשמו של אביהם, וויליאם הנרי בלומברג. ראש עיריית ניו יורק, מייקל בלומברג הביע צער על שאמו, שנפטרה לפני מספר חודשים, לא זכתה לבקר אף היא במבנה החדש.

עם תום הסיור, קבע בלומברג, לצד הרבנים הראשיים לישראל ומנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, מזוזות בדלתות הכניסה למבנה ולאחר שבירכו על המזוזות, יצאה המשלחת כולה לפתוח את טקס חנוכת המבנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר