בין נתניהו לשחם: האפליה של המשטרה

המשטרה עצרה חשודים בהפצת תמונת ניסו שחם במדי אס-אס. בעבר הורתה הפרקליטות שלא לחקור את מפיץ תמונת נתניהו במדי אס אס מ"חוסר אשמה". לפני מספר חודשים פרסמו אנשי שמאל בבלוג באינטרנט 'העוצר האזרחי' את תמונתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו כשהוא לבוש במדים של קצין נאצי נושא צלב הקרס על שרוולו ומצביע במועל יד

שאול כהנא | כיכר השבת |

בשעות הלילה המאוחרות עצרה המשטרה שני חשודים מבית שמש שעל פי החשד הפיצו ברשת את תמונותו של מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם והציגו אותו בבגדים נאציים.

כפי שדווח ב'כיכר השבת' המודעות לא פורסמו ברחובות ירושלים אלא נשלחו לכלי תקשורת באמצעות דוא"ל בלבד במקומות שונים דווח כי המודעות הופצו בירושלים, אולם מבדיקת "כיכר השבת" התברר כי אף מודעה לא הופצה.

אך מעצרם של החשודים מעורר תהיות,

לפני מספר חודשים פרסמו אנשי שמאל בבלוג באינטרנט 'העוצר האזרחי' את תמונתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו כשהוא לבוש במדים של קצין נאצי נושא צלב הקרס על שרוולו ומצביע במועל יד, כדרכו של הצורר אדולף היטלר יימח שמו.

בעקבות פרסום התמונה ח"כ אופיר אקוניס, והיועץ המשפטי של הליכוד, אבי ליכט, הגישו תלונה במשטרה נגד הבלוג.

בתלונה פירטו השניים כי "הצגתו של ראש הממשלה, מר נתניהו במדי קצין נאצי, המשווה לו דימוי של הדיקטאטור, רוצח המיליונים מבני העם היהודי, הצגתו כרוצח - החשוד העיקרי - הקריאה לציבור ליצור "פתרון", להביא אותו ואת חברי ממשלתו למשפט שדה בפני חבר מושבעים של ההמון הזועם, והפרסום על "2 עמים אויבים" מהווים עבירות פליליות של הסתה, המרדה ופרסומי המרדה".

אך אז הודיעה המשטרה לח"כ אופיר אקוניס, כי המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, הורה שלא לחקור את התלונה שהגיש נגד הבלוג "העוצר האזרחי" שפרסם את תמונת נתניהו במדי אס אס. הסיבה להחלטה היא "חוסר אשמה פלילית".

וכעת נשאלת השאלה מדוע כאן המשטרה החליטה כן לעצור?

בתוך כך בית המשפט בראש"לצ החליט להאריך את מעצרם של השניים עד ליום שישי בחשד להסתה לאלימות.

טרם הושגה תגובת המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר