ראש עיריית בית שמש: "לא שולל חלוקת העיר"

יממה לתקרית האלימה בבית שמש, מצהיר ראש-העיר משה אבוטבול כי אינו שולל חלוקת העיר לחרדים וחילונית "אם זה יהיה משתלם". לאחר התקרית, שוחח ראש-העיר אבוטבול עם האישה שהותקפהשמש. אבוטבול התעניין בשלומה והביע צער רב על המקרה החמור. האזינו לראיון שהעניק הבוקר

ישראל אהרן | כיכר השבת |
אבוטבול (צילום: פלאש 90)

יממה לתקרית האלימה בבית שמש, מצהיר ראש-העיר משה אבוטבול בראיון לקול ברמה כי אינו שולל חלוקת העיר לחרדים וחילונית "אם זה יהיה משתלם". אבוטבול חשף כי הוא פתח בעייריה קו מיוחד, בו יוכלו תושבים לדווח על תקריות אלימות בעיר.

לפני פחות מחודש, אבוטבול אמר ל'כיכר השבת' כי "היוזמה הזאת הינה פוליטית ואינה חכמה. תמיד מדינת ישראל מחפשת למזג רשויות בשל התייעלות וחיסכון וכאן פתאום בגלל ההסתה מחפשים להפריד ולהגדיל הוצאות. במקום לאחד לבבות בוחר ראש-הממשלה בפתרון הקל של הפרדת רשויות".

אבוטבול אמר אז בראיון שההצעה "לא תפתור את הבעיה וזאת בשל העובדה שגם בבית שמש הוותיקה ישנם משפחות מהמגזר החרדי ואותם משפחות לא ירגישו בנוח שמשייכים אותם לעיר חילונית".

תקרית אלימה

אתמול, בשעות צהריים, ניפצו אלמונים את שמשות רכבה של נטלי משיח שתלתה מודעות פרסום בריכוז חרדי.

לטענת אברכים שניסו להצדיק את המעשה "חילונית נכנסה לתוך בית מדרש וביקשנו ממנה לצאת מהמקום במאור פנים".

מנגד, טענה האישה, שחרדים הפעילו נגדה אלימות. "ראיתי את המוות מול העיניים", תיארה לתקשורת.

לאחר התקרית, שוחח אבוטבול עם האישה שהותקפהשמש. אבוטבול התעניין בשלומה והביע צער רב על המקרה החמור.

ראש-העיר שב וגינה את מקרי האלימות בתקופה האחרונה "הנעשים על-ידי שוליים קיצוניים משני הצדדים", והוסיף כי לא יסבול אלימות מכל סוג שהיא וימשיך ביישום מדיניות היד התקיפה עם אפס סובלנות למפרי החוק והסדר הציבורי, יחד עם משטרת ישראל והמשרד לביטחון פנים.

האישה אמרה לראש-העיר כי אוהבת את העיר בית שמש שרוב תושביה חילוניים כחרדיים חיים יחדיו בהרמוניה מלאה, וציינה כי היא עובדת במשך מספר שנים בשכונות החרדיות בעיר ותמיד קיבלה יחס של כבוד למעט מקרה התקיפה היום מצד הסיקריקים הקיצוניים.

בעקבות האירוע, הורה ראש העיר לאגף הפיקוח העירוני להגביר את הסיורים במוקדי החיכוך. יצוין, כי בימים אלו מסתיימים אלו הפעולות האחרונות להקמת מוקד עירוני רואה שיאויש 24 שעות ויפקח על הנעשה במוקדי החיכוך בעיר באמצעות רשת של מצלמות אבטחה סמויות וגלויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר