סופית: 'מעריב' נמכר לאיש הימין שלמה בן צבי

לאחר מספר שבועות של משא ומתן, בצהריים (חמישי) נחתמה העסקה בין בעל השליטה בעיתון "מעריב", נוחי דנקנר, והמוציא לאור של "מקור ראשון", שלמה בן-צבי. במסגרת ההסכם, נאמר בהודעה, "הצהירה הרוכשת כי בכוונתה להמשיך, להפעיל ולהוציא לאור את עיתון 'מעריב'". בן-צבי ישלם סך כולל של עד כ- 74 מליון ש"ח

ישראל אהרן | כיכר השבת |
הפגנה של עובדי "מעריב" (צילום: פלאש 90)

לאחר מספר שבועות של משא ומתן, בצהריים (חמישי) נחתמה העסקה בין בעל השליטה בעיתון "מעריב", נוחי דנקנר, והמוציא לאור של "מקור ראשון", שלמה בן-צבי.

העסקה נחתמה על רקע המחאות של עובדי העיתון, מחשש לאיבוד זכויותיהם. בצהריים יפגינו עובדי העיתון מול משרדי דיסקונט השקעות של דנקנר במגדלי עזריאלי. בעיתון כ-2000 עובדים, כשחלקם הגדול ככל הנראה יפוטר.

מההודעה לבורסה עולה, כי על-פי ההסכם בין דנקנר לבן-צבי, האחרון רוכש את המותג "מעריב"; הוצאה לאור, שיווק והפצה של עיתון "מעריב", עיתוני רשת המקומונים של "מעריב" ושל כתבי עת שונים; אתר האינטרנט NRG וכל פעילויות האינטרנט הנלוות לאתר; פעילות הוצאה לאור של ספרים; תוכנות ויישומי תכנה (לרבות בתהליכי פיתוח) עבור מכשירי סלולר ומחשבי לוח (Tablet); רשימת המנויים; קניין רוחני המשמש את המוכרת במסגרת פעילותה העסקית; הסכמים שונים החיוניים לקיום פעילותה העסקית של המוכרת; וכן את יתרות חייבים של המוכרת.

"הנכסים המועברים אינם כוללים את פעילות ההדפסה ופעילות ההפצה של המוכרת וכן את יתרות המזומנים של המוכרת", נכתב בהודעה.

במסגרת ההסכם, נאמר בהודעה, "הצהירה הרוכשת כי בכוונתה להמשיך, להפעיל ולהוציא לאור את עיתון 'מעריב'".

עוד נאמר בהודעה לבורסה, כי בן-צבי ישלם סך כולל של עד כ- 74 מליון ש"ח.

הגביר החרדי שיציל את דנקנר מהתרסקות: פרופיל מיוחד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר