רמה בורשטיין מ'למלא את החלל' ביקשה, והסרט לא יוקרן בשבת

הבימאית ביקשה – בתי הקולנוע הסכימו: הבימאית החרדית רמה בורשטיין ממשיכה לקדש שם שמיים בכל הזדמנות. סרטה "למלא את החלל", שכבר זכה לשבחים בכל רחבי העולם, עולה היום להאקרנים בבתי הקולנוע בארץ. ולאחר בקשה שלה הסרט שלה לא יוקרן בשבת (מעניין)

מענדל גרוזמן | כיכר השבת |
רמה בורשטיין, החרדית שעושה קידוש ה' (צילום: פלאש 90)

הבימאית ביקשה – בתי הקולנוע הסכימו: הבימאית החרדית רמה בורשטיין ממשיכה לקדש שם שמיים בכל הזדמנות. סרטה "למלא את החלל", שכבר זכה לשבחים בכל רחבי העולם, עולה היום להאקרנים בבתי הקולנוע בארץ.

לפי בקשתה של הבימאית הוא לא יוקרן בימי שישי ושבת קודש. לאור העבודה כי הימים הללו הינם הרווחיים ביותר בכל מהלך השבוע, ההסכמה של בעלי בתי הקולנוע היא חידוש רב ומעוררת התפעלות

הסרט עוסק בקורות חייה של נערה חרדית שמתבקשת ע"י אמה לוותר על השידוך שהוצע לה ולהינשא לגיסה, בעל אחותה שנפטרה, כדי למלא את מקומה ולסייע לו בטיפול בילדיו-אחייניה. הדילמה הקורעת מוצגת ברוח אמונית ומעלה סוגיות חשובות.

רמה בורשטיין הפיקה בעבר סרטים לציבור הנשים החרדיות ו"למלא את החלל" הוא סרטה הראשון הפונה לקהל הרחב. בין יתר הפרסים הוא זכה בחודש שעבר בפרס "אופיר" ונבחר לייצג את ישראל בטקס ה"אוסקר", הפרס הקולנועי החשוב ביותר בעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר