השדרן היהודי כובש את ארה"ב

תוכניתו של אהרון קליין, עיתונאי יהודי שמשדר לציבור האמריקני מתל אביב, נכנסה לאחרונה לרשימת 100 התכניות המואזנות ביותר בארה"ב. ההצלחה טבועה בגנים? (ברנז'ה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
קליין, כובש את ארה"ב (צילום: יח"צ)

השדר היהודי כובש את הרדיו בארה"ב: אהרון קליין, עיתונאי יהודי- אמריקני שמשדר תוכניות רדיו לציבור האמריקאי מדירה בתל אביב, דורג לפני כשבוע במקום ה-30 במצעד של talk stream live.

קליין מככב ברשימה לצד דמויות אמריקניות ושדרים מובילים כמו גלן בק, ומפורסמים רבים אחרים.

המגזין האמריקאי הנחשב "TALKERS" פרסם את רשימת 100 תכניות הרדיו הנשמעות ביותר בארה"ב, תכניתו של קליין נכנסה לתוך הרשימה היוקרתית, למרות שהיא משודרת רק בסופי שבוע, לצד תכניות רדיו המשודרות בכל יום.

קליין, בן 34 בסך הכל, החליט לשדר את תוכניתו מישראל למרות שמערכת התוכנית כולה נמצאת בניו יורק, ומונה 12 אנשי צוות שמפיקים אותה תחת ניהולו הקפדני.

קליין הינו עיתונאי חוקר, שכמה מתחקיריו בעבר עוררו סערה של ממש בארצות הברית, זכו לכיסוי נרחב בכלי התקשורת מובילים ואף הובילו לעזיבתם של בכירים בממשל אובמה.

לאחרונה, הוא הוכתר ברשימה יוקרתית כאחד ממאה מגישי הרדיו המשפיעים בארצות הברית, וסיפורים שנחשפים בתכניתו זוכים פעמים רבות לפולו-אפ באמצעי התקשורת המובילים, שם ובעולם.

ספרו האחרון של קליין, מכר לא פחות ממיליון עותקים במהלך מערכת הבחירות האחרונה בארה"ב ונחשב לספר הנמכר ביותר של מערכת הבחירות, מציינים בסביבתו של השדרן הפופולארי.

טקבקו: האם הצלחתו של פרידמן היא בגלל הצלחתו?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר