דודי שוומנפלד משיב אש: "נתן זהבי מנאץ ומחרף לתיאבון"

דודי שוומנפלד, שדר רדיו קול ברמה, משיב אש לעבר השדר נתן זהבי שכינה את ח"כ ישראל אייכלר: "מנוול עוכר ישראל". על פי שוומנפלד, זהבי "שתה יתר על המידה" • האזינו (מדיה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מדברים ברמה, השדרן דודי שוומנפלד (צילום: כיכר השבת)

אייכלר נגד קניוק, זהבי נגד אייכלר: חילופי המהלומות מעל גלי האתר נמשכים. ועכשיו, השדרן דודי שוומנפלד משיב אש לשדרן נתן זהבי ואומר כי "שתה מעל המידה".

העימות החל כאשר ח"כ ישראל אייכלר התייחס למותו של הסופר יורם קניוק ואמר: "מת אחד משונאי היהדות, שהצהיר על עצמו שהוא רוצה להיות חסר דת, שנישא לנוכריה, ואמר שכשהוא אומר שפוך חמתך על הגויים בליל הסדר זה הילדים שלו כי הם גויים, וכשהוא מת שרת התרבות שמייצגת את הליכוד המסורתי, שהבוחרים שלו כולם יהודים מאמינים או רובם, באה ומספידה את ההפסד הגדול ששונא היהודים הזה מת. זה לא יאומן כי יסופר" אמר אייכלר שהוסיף: "זאת התרבות היהודית?".

אתמול (שלישי) תקף זהבי את אייכלר בתחנת הרדיו 103, ואמר: "יורם קניוק לעומת אפס שכמוך הוא אדם ענק. הוא נפיל, אתה גמד תרבותי, יצור חסר חוט שידרה, אוכל חינם, מנוול, עוכר ישראל, למה שלא תיסע לכל הרוחות לאמריקה ותהיה שם, ולך מאיתנו".

"איפה היו כל חברי הכנסת כשהאייכלר הזה פתח את הפה המזוהם שלו ולכלך וניאץ וטינף? אחרי שתמות אייכלר, מה יישאר ממך, איזה חותם תשאיר על התרבות הישראלית?... כלום" תקף זהבי את אייכלר.

היום (רביעי), השיב אש לזהבי השדרן דודי שוומנפלד בתוכניתו 'מדברים ברמה' ברדיו קול ברמה ואמר: "היום אנחנו ניתן שיעור בספרות מזוהמת, ונעשה היכרות עם הרב ישראל אייכלר, שהושמץ אתמול בצורה מחפירה ומזוהמת בידי מי שטוען שהרב אייכלר איש מזוהם".

"אז אנחנו נצטט קצת מ'דיברות קודשו' של 'הרב' נתן גולד המכונה נתן זהבי, איש נחמד מאוד וכנראה אתמול שתה מעל המידה. האיש מנאץ ומחרף לתיאבון, בכיף כזה".

האזינו לתגובתו המלאה של דודי שוומנפלד באדיבות 'קול ברמה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר