הארץ הציג פרסומת פוגענית; עובדי העיתון חתמו על עצומת מחאה

פרסומת פרובוקטיבית של עיתון 'הארץ' גררה אחריה גל תגובות מחאה, ואפילו עצומה של עובדי העיתון שדרשו להסיר אותה: "אחת הפרסומות הדוחות שיצאו כאן לאחרונה" (ברנז'ה, עיתונות)

יוסף פאר | כיכר השבת |
עיתון 'הארץ' (צילום: פלאש 90)

פרסומת פרובוקטיבית לעיתון 'הארץ' גרמה לסערה: מעל 100 בני אדם המועסקים ועובדים בקבוצת עיתון 'הארץ', חתמו על עצומת מחאה נגד פרסומת פוגענית שעלתה לערוץ ה'יוטיוב' של העיתון וגררה מחאה גם בקרב ארגונים פמיניסטיים.

בעוצמת המחאה של עובדי קבוצת 'הארץ' נכתב: "אנחנו, עובדי קבוצת 'הארץ', מוחים בתוקף על הפרסומת החדשה לאתר העיתון שהופצה אתמול. גילינו שדווקא העיתון שאנחנו גאים בו כל כך בוחר לפרסם את עצמו באחת הפרסומות הדוחות שיצאו כאן בזמן האחרון".

"יוצרי הקמפיין התעלמו במודע מכך שהתכנים המוצגים בפרסומת יעליבו חלק גדול מקוראי וקוראות העיתון, וכי באמירות שהוא מקדם הוא מרחיק מנויות ומנויים פוטנציאליים ופוגע בעובדות ובעובדי העיתון. גם בעידן הרשתות החברתיות יש דבר כזה פרסום רע – והוא יכול לגרום לנו נזק עצום".

"אנחנו בטוחים גם שניתן לחשוב על דרכים רבות אחרות לבלוט בעידן הדיגיטלי ולעורר תגובה ודיון, דרכים שאינן מבזות את עובדי העיתון וקוראיו. לא היינו שותקים לנוכח החרפה הזו לו היתה מייצגת חברה אחרת, ועל אחת כמה וכמה לא נשתוק כאשר היא אמורה לייצג את מקום העבודה שהתגאינו לעבוד בו ולהפיץ את ערכיו. אנו דורשים להסיר את הסרטונים הללו לאלתר" נכתב בעצומה עליה חתמו עובדי קבוצת 'הארץ'.

בעצומה נוספת שעלתה לרשת, עליה חתמו קרוב לאלף בני אדם נכון לשעה זו, נכתב: "אנו, קוראות קבועות וקוראים קבועים באתר "הארץ", מעוניינים להביע תרעומת וזעזוע עמוק מהפרסומת החדשה המקדמת את האתר". החותמים קראו לעיתון להסיר את הפרסומות הפוגעניות, וכן לפרסם התנצלות על הפגיעה ברגשותיהם של הקוראים.

את תגובת 'הארץ' לא ניתן היה להשיג בשלב זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר